Weer even een kleine update!!
Hebben eigenlijk weinig nieuws te melden, alles verloopt eigenlijk prima!!
Afgelopen weekend wel druk bezig geweest met onze grote aquarium. Zaterdag hebben we zeewater gehaald bij Neeltje Jans (bij de botenhelling). Hierbij heb ik wat foto's gemaakt (lekker warm vanuit de bus, wel zo lekker als je hoogzwanger bent!

), terwijl Mark druk in de weer was om de tank weer vol te krijgen. Mark was alleen 'vergeten' dat het alweer November is, en dat het zeewater dus niet meer zo warm is als enkele weken geleden... Ik mocht zijn laarzen niet meenemen, "ik ga gewoon het water in!". Tja, eigenwijs... dan zelf maar weten!!

T was toch wel erg koud!! :biggrin:
Zondag hebben we de bodem van het aquarium gedeeltelijk schoon gemaakt (groot deel ligt onder de stenen, dat hebben we laten liggen). Dit omdat de nitraatwaardes steeds weer omhoog gingen, ongeacht de nodige maatregelen. We hopen dat de waardes nu weer netjes blijven, we vermoeden van wel, tijdens het spoelen was het water écht smerig.. net rioolwater!! Zandzevende zeesterren doen wel iets, maar niet alles!!

Komende week willen we enkele lampen vervangen, moeten ze alleen eerst nog gaan halen... Tja, alles staat even op een laag pitje op het moment! Normaal hebben we daar net wat meer tijd en puf (energie) voor, maar ja, de omstandigheden zijn nu eventjes anders!! Maar komt goed!!

Verder vanmorgen een foto geschoten van één van onze zeesterren, het is en blijft een beest met een eigen wil. Ik heb al eerder gekke foto's van hem geplaatst, nou hier is er weer één hoor!!

Groetjes Mark en Gonny