Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nijkerk's rif

Mooi geworden Bas. Die donkerblauwe acro naast de groene plaat monti is ook erg mooi

Dank je! Die acro had een moeilijke start omdat ie van onder begon te bleken. Heb 'm toen flink gestekt nadat hij eerst een dip heeft ondergaan. Kwam toen wat planaria vanaf. Daarna is hij goed aangeslagen en laat ie groei zien en flink wat poliepvorming! Erg blij met dit koraal!

Nog paar snelle foto's:

0eb3ac3fe2e837a3ba2e0b54068cbd7f.jpg

39adcbbfbbf54107ce4fae5bad4b2352.jpg

adc9314bac2dee2dc918afc8df9566dc.jpg

8b5ca2dc76ac0b179ce2ed915352215c.jpg

Heb een binnenaquarium-architect hier.. :rolleyes:

Gisteren stonden de LOTR buttons nog hier:

b743486d4ae77e3993f1fd7409a6cd96.jpg

Vanochtend stonden ze aan de andere kant van de bak:

9144b93a38fd986b8938ef9e0dff7ecd.jpg

Ze staan daar ook goed, dus laat ze mooi staan daar!

Wie er aan het slepen is geweest weet ik overigens niet... ;)

Zal wel een "verhuisgarnaal" zijn. [emoji23]

Verzonden zonder hinder van enige vorm van kennis!

een medearchitect dus in de bak zonder van jouw te vragen:p
Als de stek niet op een grote steen zit dan kon iedereen zijn natuurlijk... een beetje bewegen en dan doet de stroming de rest...maar nog voldoende licht daar? Beter toch op een steentje vast, dan kunnen mooie buttons toch sneller zich vermeerderen!

Zal wel een "verhuisgarnaal" zijn. [emoji23]

zou je bijna denken.. :biggrin:

Verzonden zonder hinder van enige vorm van kennis!

Dat is hier goed herkent...;) maar beter zo dan andersom toch:biggrin:

Helemaal eens! ;)

een medearchitect dus in de bak zonder van jouw te vragen:p
Als de stek niet op een grote steen zit dan kon iedereen zijn natuurlijk... een beetje bewegen en dan doet de stroming de rest...maar nog voldoende licht daar? Beter toch op een steentje vast, dan kunnen mooie buttons toch sneller zich vermeerderen!

Ik vermoed ook dat de stroming een grote rol heeft gespeeld hoor! Ik kijk het nog even aan, maar anders zet ik ze idd vast op een steen of maak er een aantal stekken van..

Mijn aalgrondels zijn tot op heden vrijzwemmend geweest, maar het lijkt er nu op dat ze zich toch aan het klaarmaken zijn om hun plek onder/in het rif te gaan bewonen. Ze zijn in ieder geval aan het graven geslagen:

[video=youtube;U8WdHRxHuxY]https://www.youtube.com/watch?v=U8WdHRxHuxY[/video]

Zo..even een vers hapje groen bereiden voor de visjes! Zullen ze waarderen!

d8550b208357b7b93ca306b90e32afda.jpg

De rest gaat de vriezer in eb wordt ontdooid op het moment van voeren!

Back
Bovenaan