Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nieuw website is live

Persoonlijk vond ik de oude site net iets overzichtelijker. De nieuwe site ziet er erg druk uit. Maar dat is mijn eigen mening. Ook het zoeken bij particulieren bieden aan werkt anders dan voorheen?
 
Persoonlijk vond ik de oude site net iets overzichtelijker. De nieuwe site ziet er erg druk uit. Maar dat is mijn eigen mening. Ook het zoeken bij particulieren bieden aan werkt anders dan voorheen?

Met de "minimal" style lijkt het forum best wel op het oude forum, scheelt stukken!
Staat een paar posts terug waar je deze instelling kan vinden onder 'voorkeuren'. Aanrader ;)
 
Met de "minimal" style lijkt het forum best wel op het oude forum, scheelt stukken!
Staat een paar posts terug waar je deze instelling kan vinden onder 'voorkeuren'. Aanrader ;)

Top!! Dit ziet er idd al een stuk beter uit voor mij persoonlijk!
 
Ik heb mijn browser op smartphone ingesteld op "desktopversie" om het forum te openen. Vele malen duidelijker dan de smartphone versie.
Misschien een tip voor mensen die de smartphone versie niet duidelijk vinden, de desktopversie is namelijk veel overzichtelijker.

Grtz,
Matthijs
 
M.i. ontbreekt er wat contract voor mensen die het met minder zicht moeten oden of die kleurenblind zijn.
Op hoofdpagina onder de Forum onderwerpen is de grijze tekst lastiger te lezen voor deze mensen.

Voorbeeldje:
1530179534992.png

of:
1530179648771.png



En als je de grid layout uitschakelt, krijg je grijze tekst op een witte ondergrond.
 
Hallo, waarom moet ik mij iedere keer als ik het forum bezoek opnieuw inloggen, ondanks ik heb aangevinkt dat ik aangemeld wil blijven? Gr. John
 
Wat ik mis is in de rubriek 'particulieren bieden aan' je kan niet zien waar de aanbieder woont, eerder stond de provincie en woonplaats erbij.
En veel avatars zijn gedeeltelijk weggevallen, heb de mijne al veranderd.
 
Wat ik mis is een logootje waaraan je in één oogopslag kunt zien of je eerder op een onderwerp gereageerd hebt. Dit was jarenlang het geval, nu mis ik het.
 
En een snelle zoekfuntie bij particulieren bieden aan. Dat je bijvoorbeeld het woord utrecht kan intypen of het woord tunze. Nu zie ik wel een balk maar volgens mij is dat om zelf een nieuw bericht te plaatsen?
 
En een snelle zoekfuntie bij particulieren bieden aan. Dat je bijvoorbeeld het woord utrecht kan intypen of het woord tunze. Nu zie ik wel een balk maar volgens mij is dat om zelf een nieuw bericht te plaatsen?

Handig Lijkt op marktplaats, daar kan je ook nog de evt km invullen die je er voor wilt rijden.
?
 
Heb alle instelling ingesteld taal ed uitvoering nu prima als bijn vanouds !
 
Hallo, waarom moet ik mij iedere keer als ik het forum bezoek opnieuw inloggen, ondanks ik heb aangevinkt dat ik aangemeld wil blijven? Gr. John
Ja, dat heb ik nu ook vaak?!

Controleer eens of je wel via een beveiligde verbinding op het forum komt. (Hangslotje in het adresbalk cq https:// voor de url)

Oude links die naar http://www.zeewaterforum.info/....... verwijzen, zijn niet veilig en het forum stuurt je dan / in mijn geval niet automatisch door naar de ssl beveiligde verbinding.
 
Hallo Ozon, bedankt voor je reactie. Het ene moment staat het slotje er en het andere moment is het weer weg.
Is er een link ergens waar ik opnieuw moet inloggen ofzoiets?
Mvg John
 
Bovenaan