Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

NIEUW boek: kweken met zeewatervissen NIEUW

Tom,

Proficiat!!! Een mooi boek.
En een goede babbel met andere zeeviskwekers die in de winkel aanwezig waren.
Ook de kwaliteit van het boek is zeer goed. Er is werk van gemaakt. Ik ben er zeker van dat dit boek goed gaat verkopen.
Als dit boek goed loopt, zou je toch moeten overwegen om het boek te vertalen in engels.

Veel succes Tom

Roman

Hallo,

Bedankt voor de opkomst en de gezelligheid. Het was een leuke verjaardag en dag in het algemeen!

Vanaf vandaag Maandag 17 december is het boek te bestellen en verkrijgen bij u vakhandelaar.

Voor gesigneerde versie en dit alles thuis bezorgd, bezoek dan eens:

www.tomverhoeven.be en bestel hem online :)

Alvast hartelijk dank en iedereen veel lees en kweek plezier!

mvg
Tom

En nu de volledige advertentie :)

Mvg
Tom

Bijlagen

• Tom Verhoeven.jpg
    Tom Verhoeven.jpg
    25,7 KB · Weergaven: 68
Hallo,

Bij bestellingen via de website kan nog iets fout gaan. Heb net gehoord dat er een fout gemaakt is bij de server. Dit wordt snel opgelost! Moest u geen antwoord krijgen, gelieve het forumuliertje opnieuw in te vullen en te versturen :)

mvg
Tom

Hallo Tom

Gaat dit over het kweken van zeewater vissen algemeen of ook over bepaalde diersoorten zoals dokters keizers etc.

groetjes Arjen

Hallo,

Het boek gaat over kweken in zijn algemeniteit zoals: geschiedenis, biologie, voedselkweek, materialen en opzet etc.

daarnaast is er een database in geplaatst met kweekadvies per soort. Dit is opgedeeld in twee delen: Een deel dat soorten behandeld die wij kunnen kweken zoals: anemoonvissen, zeepaardjes, dwergbaarzen, en veel meer en het andere deel bevat soorten die gekweekt kunnen worden maar niet zo snel door de particuliere aquariaan denk aan keizersvissen, doktersvissen maar ook haaien en koraalvlinders etc.

Mvg
Tom

Vandaag het boek ontvangen en na een eerste keer doorbladeren moet ik zeggen dat het mijn stoutse verwachting overtreft. Een prachtig boek, aanwinst voor de hobby. Proficiat Tom!

Ik ben zeer trots een bescheiden bijdrage aan dit boek te mogen hebben geleverd met mijn foto's!

hallo weet iemand of er ook een nederlandse boek is voor koralen te kweken is ? wil iemand me dan pm sturen ?
gr

Beste Tom,

Een vraagje;

Ik heb het boek al anderhalf jaar in de kast staan, maar ik begrijp dat het opnieuw uitgegeven wordt.
Het is namelijk een super goed boek. topjes Ik heb hem destijds aangeschaft samen met mijn baby Kuda's, want die worden groot en dan......... wil je natuurlijk proberen te kweken!
Nou heb ik gezien dat het nieuwe boek 5 pagina's extra bevat.
Dus mijn vraag: zitten daar ook nieuwe artikelen over zeepaarden bij?

Met vriendelijke groeten,

Nanda

Hallo,

Bedankt voor de positieve reacties. Het verbaasd mij echter om te lezen over een tweede Nederlandstalige uitgave, die er overigens niet komt. Verhoeven Publications (mijn bedrijf) is de uitgever en heeft geen weet van een nieuwe Nederlandstalige uitgave of herziene druk. Verassend dus om te lezen, zeker als er al specifiek meegeeld kan worden, dat er 5 extra pagina's zullen komen. @ Oezie, ik ben zeer benieuwd waar je deze informatie vandaan hebt/ of hebt gelezen, als je wil mag je deze naar ons mailen info@verhoevenpublications.be of per PM.

Met vriendelijke groeten
Tom

Beste Tom,

Ik heb dus een boek (van jou) "Kweken met zeewatervissen".
Door: Tom Verhoeven
Uitgever: Edipa
Drukkerij: Antilope
Opmaak: Satelit Communications nv
ISBN-Nummer: 9789075463859
Wettelijk depotnummer: 2007/4823/6

Ik zag de foto's van je nieuwe boek en dacht dus; Die heb ik al?
Ik ben dus gaan vergelijken, en kwam tot de conclusie, dat in het nieuwe boek 5 pagina's extra zitten.
Ik dacht dus dat het boek opnieuw uitgebracht werd, met aanvullende informatie. Vandaar mijn vraag.
Maar mischien is het gewoon een miscommunicatie.

Ik zal vanavond even een foto proberen te maken met de Blackberry van mijn man, aangezien mijn eigen camera het heeft begeven. (Als ik die heb zal ik het doorsturen naar naar je mail adres, mocht het nog nodig zijn.)

Vriendelijke groetjes, Nanda

Hallo,

Bedankt alvast voor de reactie. Het Nederlandstalige boek is uitgegeven in 1 druk door Edipa en Verhoeven Publications. Er is dus maar 1 officiele versie die 128 paginas telt. Graag had ik de foto's ontvangen van de zogenaamde "nieuwe" druk. Wellicht dat er verwarring is tussen 123 Bladzijden effectieve tekst en 128 Pagina's (lees; het totaal aantal papieren/ kanten).

Het klopt dat er een engelstalige boek komt in 2012 alleen zal deze onder een andere naam gedrukt worden in samenwerking met een andere uitgever. Dit boek gaat over het zelfde onderwerp maar is compleet nieuw. Hierover kan en mag ik echter nog niet meer vertellen totdat de uitgever beslist om meer informatie vrij te geven. Nog even afwachten dus voor het 2de officiele boek.

Mvg
Tom

Back
Bovenaan