michaeluitrotterdam
Senior Forumlid
Wie kan me vertellen waar je in (zuid)Zuid-Holland of (noord)Zeeland mysis kan vangen met een schepnet?
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Wie kan me vertellen waar je in (zuid)Zuid-Holland of (noord)Zeeland mysis kan vangen met een schepnet?
Gisteren met een schepnet myses (is het meervoud van mysis trouwens myses?) proberen te vangen in het grevelingenmeer.
Geen politie, maar helaas maar een paar myses gevangen. Wel een heleboel (te grote) garnalen.
Ik heb geschept boven en tussen de wieren.
Iemand tips voor een betere plek en een betere methode om ze te vangen?
Zitten ze ook in het ijselmeer( misschien dommen vraag)
Ik zou ook wel eens willen weten waar het nu goed scheppen is... je hoort veel geruchten over brak water/zoutwater maar niemand durft lokaties te noemen.
Is het allemaal zo'n groot geheim?
Ik zou ook wel eens willen weten waar het nu goed scheppen is... je hoort veel geruchten over brak water/zoutwater maar niemand durft lokaties te noemen.
Is het allemaal zo'n groot geheim?
Ik heb ze gevangen in Medemblik in het IJsselmeer bij de regatta haven!!!Zitten ze ook in het ijselmeer( misschien domme vraag)
Bedankt, na 12 jaar eindelijk een antwoordZe zitten er niet altijd,hangt volgens mij van de wind en watertemperatuur af![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.