mefisto
Zeewateraquariaan anno 2003
De kleuren (groene tipjes) lijken op de belofte van Jochem, ik ben benieuwd.Edwin.Dekker zei:
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
De kleuren (groene tipjes) lijken op de belofte van Jochem, ik ben benieuwd.Edwin.Dekker zei:
Is een hele mooie Favidae ,zo,n mooie kleuren zie je maar weinigMefisto zei:Ook gevonden op de Zeewatermanifestatie 2007.
Een Favidae species. Ik durf er nog geen naam aan te hangen, want het lijkt op alles en niets.
Wel grappig is de pok die tussen de poliepen leeft, foto is helaas wat minder goed gelukt.
Mefisto zei:Een acro met een 'verhaaltje". In de zomer van 2005 van Tanne eens een acro-stekje meegekregen met de belofte van roze groeipunten. Die kwamen er ook op, inclusief een witte rand.
In de loop van de tijd verdween dit koraaltje echter achter diverse andere snelle groeiers.
In januari er maar eens 'op het gevoel' (ik zag hem niet eens meer staan) er een stukje afgebroken en in het zicht gezet.
Nu mag deze weer laten zien welk een potentie het stuk heeft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.