Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Mad Reef Lab Introductie

MadReefLab.com

ZeewaterForum lid
Hey allemaal! 👋

Leuk om hier onze eigen plek te hebben, dus tijd voor een korte en persoonlijke intro.
Twee jaar geleden begon dit eigenlijk heel simpel: ik zocht light shades voor mijn Radion XR30. Ze waren er wel… maar alleen in de VS, en met import en verzendkosten werd dat echt absurd duur.

Dus dacht ik: dan maak ik ze zelf wel — en kocht mijn eerste 3D-printer.
Wat begon als iets voor mijn eigen aquarium, werd al snel groter. In een WhatsApp reefgroep begon ik steeds vaker dingen te printen voor anderen: kleine oplossingen, aanpassingen, ideeën die iemand miste in zijn tank.

Totdat we ons eerste design maakten: de Nori Feeder.
Vanaf dat moment ging het ineens snel — meer ontwerpen, meer testen en vooral heel veel iteraties, en uiteindelijk Mad Reef Lab. Nu breiden we wekelijkse onze collectie uit met nieuwe producten.

Nu, twee jaar later, worden onze producten verkocht in meer dan 5 winkels en verzenden we wereldwijd via onze website. We zijn super enthousiast om hier onze nieuwe producten, ideeën en ontwikkelingen met jullie te delen en horen graag wat jullie ervan vinden.

In deze sectie delen we updates, nieuwe designs en ideeën. Feedback en input van mede-reefers is altijd welkom!

Groet,
David
Mad Reef Lab 🐠🌊

Back
Bovenaan