World Citizen
Senior Forumlid
Ik zou graag rauwe mossel willen voeren aan de dieren in mijn aquarium.
Ik moet dit voeren voor mijn zeester, en ik zie dat vrijwel alle vissen en andere dieren er van mee eten.
Ik eet niet het hele jaar door mosselen, dus ik moet soms naar de visboer om "iets" te kopen en dan te vragen naar 1 mossel. Ze weten waar het voor is dus ze vinden het prima, maar het is niet praktisch.
De reden dat ik het vraag is omdat er blijkbaar een product op de markt is dat ook ingevroren schaaldieren zijn.
Ik zou dus graag zelf mosselen vers kopen en dan invriezen.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Tijdens het zoeken kwam ik leuke stukjes tegen.
Onderzoek naar langdurig transport van mosselen.
(Als je op de link klikt download je een pdf)
Hoe ze mosselen kweken.
samgerrits.medium.com
Een user van hier @Bert Roos
Ik moet dit voeren voor mijn zeester, en ik zie dat vrijwel alle vissen en andere dieren er van mee eten.
Ik eet niet het hele jaar door mosselen, dus ik moet soms naar de visboer om "iets" te kopen en dan te vragen naar 1 mossel. Ze weten waar het voor is dus ze vinden het prima, maar het is niet praktisch.
De reden dat ik het vraag is omdat er blijkbaar een product op de markt is dat ook ingevroren schaaldieren zijn.
Ik zou dus graag zelf mosselen vers kopen en dan invriezen.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Tijdens het zoeken kwam ik leuke stukjes tegen.
Onderzoek naar langdurig transport van mosselen.
(Als je op de link klikt download je een pdf)
Hoe ze mosselen kweken.
Hoe de Zeeuwen mosselen en oesters kweken
Verbazingwekkend veel van mijn vrienden denken, dat de Zeeuwen een keer per jaar uitvaren, even de mosselen en oesters opvissen uit de…
Een user van hier @Bert Roos
noordze aquarium
Hallo allemaal, Ik heb sinds kort een Noordzee aquarium en een aantal vragen. In het aquarium heb ik deels "aangemaakt" water, deels water uit IJmuiden. Er liggen stenen en schelpen als dood materiaal. De levende have bestaat uit gewone garnalen, zeesterren, een soort kleine visjes...
www.zeewaterforum.info
Laatst bewerkt: