Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Leonardo's 2e zeeaquarium

Wouter Gortenmulder

Senior Forumlid
Wouw.... gaaf dat je die kokerworm nog steeds zo in goede gezondheid hebt weten te houden.

OP
Leonardo 1 meter

Leonardo 1 meter

Senior Forumlid
Omdat mijn oranje Fungia, welke voor een deel zeer lelijk was geworden, niet meer opknapte heb ik hem maar op zijn kop gelegd in de hoop dat er kleine Fungia's tevoorschijn zouden komen. En ja hoor, na ongeveer 2 maanden is de eerste al te zien en met alleen blauw licht al ongeveer 20 stuks (zeer, zeer klein nog). Kortom, de geboortekaartjes kunnen geschreven worden :D

Hier de foto van de grootste baby Fungia. Wel wat onscherp maar beter kon ik hem niet krijgen.

image.jpg

OP
Leonardo 1 meter

Leonardo 1 meter

Senior Forumlid
Zat eens mijn blaasjes koraal te bekijken en bedacht hoe mooi dier het eigenlijk wel is geworden. Was begonnen als een onooglijk zeer klein stukje. Dit kleine stukje koraal heeft in mijn oude bak ca. 4 maanden op de bodem achter een groot stuk levend steen gelegen. Hij viel namelijk naar beneden en ik kreeg hem niet meer te pakken zonder de hele bak overhoop te halen. Hij kreeg alleen nog een heel klein beetje daglicht door het zijraam. Dat was in 2011 dus een heel snelle groeier is het niet.
Eerst de foto uit 2011 (behoorlijk dichtbij gefotografeerd want dan leek het nog wat) en de 2e en 3e foto zoals hij nu is. Begint zelfs ietwat te groot te worden maar weg doe ik hem niet.

Als laatste een foto van mijn Acan tuintje, ook heel fraai al zeg ik het zelf :)

P1020462.jpgIMG_4418.JPGIMG_4417.JPG

IMG_4416.JPG

dekopstuk

Jack Ravensbergen
Prachtig 👍

Robert58

Senior Forumlid
Bovenaan