Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

LARA's RIF ARENA

Dit is erg leuk om te horen dat iemand mijn bak uniek vindt, super bedankt man! :giggle:
Ja, zeker gedacht en blijf steeds dromen...:p
 
Het is weer tijd voor een update, want ik heb weer wat gedaan:D
Ik was al langer van plan roze wilde Lobo's naar de stekkenbak verplaatsen omdat ik al een tijdje niet makkelijk meer de ramen kon schoon maken waar die Lobo's stonden. andere 2 Lobo's wilde ik al langer verplaatsen zodat ze meer licht zouden kunnen krijgen. Laatste druppel was een nieuwe aanwinst - klein maar prachtige Flauwer die ik ook snel een vaste plaats in de hoofdbak wilde geven. Dat allemaal goed te regelen was weer een flinke puzzel:pmaar dat vind ik juist leuk:ROFLMAO:
in de stekkenbak snel een geschikte steen gevonden, beetje afgebroken/aangepast voor zijn plaats en dit was de eerste versie hoe ik hem geplaatst heb...
DSC09140.JPGDSC09141.JPG
 
nog enkele portretten van de Lobo die ik in de stekkenbak langer moest houden omdat ik tot nu toe geen goede plek in de hoofdbak voor dit prachtige koraal kon vinden. Nu mag hij van mij dus op de rode loper :LOL:
DSC09159.JPGDSC09160.JPGDSC09161.JPGDSC09169.JPG
 
er kwam nog een mooi, flinke stuk Caulastrea in de bak. Ik zocht al langer een echte blauwe variant. Hij was zo groot dat ik hem toch een beetje moest afbreken helaas, kon hem niet in zijn geheel daar plaatsen.
DSC09213.JPGDSC09251.JPG
 
maar eerst moest een andere stuk Acantha (deze),DSC09236.JPG
die al langer daar stond, naar een andere plaats verhuizen (hij werd toch te groot en begon zijn buren aan te raken). Op deze foto is hij al op zijn nieuwe plek. Maar dat plekje was ook eerst niet vrij:ROFLMAO: en een Acantha moest toch naar de stekkenbak. Op dit moment stat al bij iemand anders.
 
nog een Acro moest ik een plek geven. Betere foto's nemen nog onmogelijk, maar als hij goed blijft doen zal ik van roze Pocci nog meer stekken maken. Nu nog meer dan genoeg in de stekkenbak
DSC09256.JPG
 
Bovenaan