Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

LARA's RIF ARENA

Prachtig Lara 😍 Die Chalice vind ik altijd erg mooi, wanneer mijn bak ingedraaid is neem ik daarvan graag een stuk van je over 😊
Dankjewel Bjorn! Het gaat zeker niet hard met stekkenverkoop laatste tijd (zo veel bakken worden verkocht vol allerlei soorten koralen), dus het is niet gek als de stekken die ik al langer heb na afbreek van het moederdier blijf ik nog hebben. Alle afgebroken randen zijn al langer helemaal hersteld en ze blijven lekker doorgroeien in de stekkenbak 👍🏻
 
Spannende overstap naar de nieuwe bak.
Maar het gaat je blijkbaar goed af.
Complimenten 👍🏻
O ja, dat was zeker spannend en vooral met gebroken elleboog nog als express 😂 maar ook nu zit ik nog ver niet van te relaxen. KH blijf elke dag meten ( in het begin meerdere keren per dag 😅). PO4 ook strak in de gaten blijf houden want voer best veel vanwege vooral drie trage eters ( mandarijntjes en mijn oude wetmorella), en nu nog dat kleintje ( baby Picasso). De bak draait nog steeds zonder kalkkreactor en ik blijf nog nadenken of die hier echter nodig is met zo weinig SPS. De bedoeling is ook nu natuurlijk zo mogelijk minder stekkers in de stopcontacten hebben 😬 ik kan ook zo als nu doorgaan met waterwissels en een beetje er bij handmatig KH druppelen. Vind dat niet te veel moeite. Dankjewel wel Michel!
 
Jouw bak ziet er nu al prima uit!
Dat zal alleen nog mooier worden als de koralen mooi doorgroeien.
 
DSC03732.JPGDSC03730.JPG
mijn andere is niet zo mooi maar gelukkig nog niet zo groot. Naar een grotere huis wilt nog steeds niet verhuizen hoewel al er meerdere waren aangeboden😕
 
Die mandarijn visjes zijn wel fotogeniek zeg! Poeh. Prachtige bak blijft het.
Hoop snel nog eens langs te komen voor wat mooie stekken!
 
Bovenaan