Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Jack's Rif

Michael,

je verkochte "artikelen" zitten in de bak en gedijen goed.................

Bijlagen

• IMG_3702 (Medium).JPG
    IMG_3702 (Medium).JPG
    49,5 KB · Weergaven: 5
  • IMG_3706 (Medium).JPG
    IMG_3706 (Medium).JPG
    74,1 KB · Weergaven: 3
  • IMG_3717 (Medium).JPG
    IMG_3717 (Medium).JPG
    49,7 KB · Weergaven: 4
  • IMG_3718 (Medium).JPG
    IMG_3718 (Medium).JPG
    61,5 KB · Weergaven: 4
  • IMG_3720 (Medium).JPG
    IMG_3720 (Medium).JPG
    59,6 KB · Weergaven: 3
Hallo Jack,

Ahh ik zie dat je een aantal mooie lipvisjes heb meegenomen gisteren ;)

Ook het Acrotje waar ik nog een tijdje naar stond te kijken. haha toch wel grappig om te zien!

weet niet of je weet wie ik ben maar we hebben tijdje staan kletsen samen met michael ;)

Hai Frank,

Ja, inderdaad een paar leuke visjes. Ze zijn al aardig gewend aan de bak en zwemmen lekker rond. De acro staat er ook mooi bij.
Heb ook nog even je dagboek bekeken. Laat maar eens een foto van je nieuwe flower zien.

Jack

jaaaaa mijn dagboek is een tijd geleden geupdate, word binnenkort als alles weer mooi staat weer eens tijd inderdaad!:)

Zal eens kijken of ik leuk foto'tje kan maken binnenkort :D

Zien er goed uit jack ik blijf het ontwikkelen van je bak volgen. Dit gaat uiteindelijk een topbak worden.

Groetjes Michael

.....................................................................................................

Bijlagen

• IMG_3773 (Medium).JPG
    IMG_3773 (Medium).JPG
    39 KB · Weergaven: 3
  • IMG_3779 (Medium).JPG
    IMG_3779 (Medium).JPG
    75,6 KB · Weergaven: 7
  • IMG_3782 (Medium).JPG
    IMG_3782 (Medium).JPG
    103,6 KB · Weergaven: 29
Ik heb een filmpje gemaakt van mijn bak, alleen is dat een bestand van ruim 28 mb. Dat is dus te groot om hier te plaatsen. Iemand een oplossing ?

zoo jack ;) je bent lekker aan de koop de laatste week! :d

komt die ook bij AC vandaan?

Ja, ik had genoeg punten gespaard op mijn pasje om er nog een koraaltje bij te plaatsen. Gelijk maar een emmer Deep Blue zout meegenomen.
De aankopen nemen nu af, alles eerst maar eens laten groeien (dit heb ik mezelf al vaker horen zeggen..............)

de camera maar weer eens ter hand genomen...........

Bijlagen

• IMG_3804 (Medium).JPG
    IMG_3804 (Medium).JPG
    70,7 KB · Weergaven: 3
  • IMG_3805 (Medium).JPG
    IMG_3805 (Medium).JPG
    56,5 KB · Weergaven: 3
  • IMG_3810 (Medium).JPG
    IMG_3810 (Medium).JPG
    75,3 KB · Weergaven: 4
  • IMG_3811 (Medium).JPG
    IMG_3811 (Medium).JPG
    49,4 KB · Weergaven: 7
  • IMG_3812 (Medium).JPG
    IMG_3812 (Medium).JPG
    63,1 KB · Weergaven: 4
wauw :eek:

die is mooi zeg die laatste.

eet die niet van je koralen?

Nee, gelukkig (nog) niet Frank. Als hij mijn koralen gaat slopen zal ik hem uitvangen en gaat hij terug naar de plek waar ik hem heb gekocht. Of er moet natuurlijk een liefhebber zijn die hem dan wil overnemen. Maar vooralsnog eet hij alles wat ik hem voer, hij is er als eerste bij !

.....................................................................................................

Bijlagen

• IMG_3872 (Medium).JPG
    IMG_3872 (Medium).JPG
    70,4 KB · Weergaven: 8
Ik heb dit visje sinds een week in mijn bak. De winkelier kon me de preciese benaming niet geven. Ik zag t zaterdag ook bij De Jong in een bak samen met alleen Gramma Loreto's. Weet iemand de naam van het beestje ?

Bijlagen

• IMG_3910 (Medium).JPG
    IMG_3910 (Medium).JPG
    72,8 KB · Weergaven: 7
Jack 1960 zei:
Ik heb dit visje sinds een week in mijn bak. De winkelier kon me de preciese benaming niet geven. Ik zag t zaterdag ook bij De Jong in een bak samen met alleen Gramma Loreto's. Weet iemand de naam van het beestje ?

Cirrhilabrus rubrisquamis ;)

Back
Bovenaan