Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Jack’s Tank

Kleine update ,
De groei zit er mirakels goed in.

004.jpg 007.jpg 008.jpg

009.jpg 011.jpg

016.jpg 019.jpg 024.jpg

033.jpg 026.jpg

Had 't geweldige :rolleyes: plan om een timelaps video te maken van een stukje strawberry wat ik vorige week heb geplaatst.
Na wat handige tips en tricks van Tim W is de start gemaakt.... Waar ben ik aan begonnen :p , elke dag een foto maken en dat een half jaar lang.
Nu valt dat nog mee , maar op de foto moet het koraaltje een identieke positie hebben en dezelfde verlichting.
Geloof me dat valt niet mee .....
Als het allemaal goed blijft gaan dus over pak 'm beet een 180 foto's een filmpje van 12 seconden.

001.jpg 002.jpg 003.jpg

Tussen deze foto's zitten 2 dagen , ligt het nu aan mij of zie je al wat voetvorming..... ( wishful thinking :cool: )

Grtz Jack

Met de vissies gaat 't ook lekker....

029.jpg 025.jpg 004.jpg

Dit vind ik nou nog is supergaaf , mijn Jackies hebben jongen.... , iemand nog tips hoe te handelen?
Het is nl nogal een tijdje geleden dat ik vader geworden ben... :)

023.jpg

Gefeliciteerd!!!
Heb zelf geen ervaring met dit, maar lijkt mij dat ze in een quarantaine bakje de meeste kans om te overleven hebben.

Leuk Jack...
geen idee hoe je dat groot brengt....
ben benieuwd hoe je het voor elkaar krijgt...
👍👍👍👍

Foto update , bakje gaat redelijk goed , helaas nog steeds wat sps sterfte vanuit de voet. How come? geen idee nitraat en fosfaat zijn zeker niet te laag , heb onlangs een test bij ati opgestuurd en buiten een verhoogde zinkwaarde was alles ok.... dus waarom er nog steeds sps gaat hemelen bij mij... shoot me maar in the christmastree....
011.jpg 026.jpg 028.jpg

029.jpg 031.jpg

Ziet er nog steeds prachtig uit jack.
Zijn het voornamelijk de millepora.
Die zijn heel gevoelig voor zink.

Groetjes wesley

Ziet er nog steeds prachtig uit jack.
Zijn het voornamelijk de millepora.
Die zijn heel gevoelig voor zink.

Groetjes wesley

Bedankt Wes , nee in het algemeen alle acro's , al het andere spul heeft totaal geen last.

Back
Bovenaan