Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Ilona's Reef

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarjanH

it's a way of life...
Aangezien het onderwerp aangaande dit bedrijf is verwijderd, wil ik toch iets vragen/opmerken:

Is het bedrijf nu wel of niet failliet?

Dit met het oog op de bescherming van potentiële kopers: kunnen zij het aangekochte wel/niet tegemoet zien?

En mbt tot de crowdfunding: welk doel heeft dit nu uiteindelijk?

Ik begrijp dus niet zo goed waarom het topoc is verwijderd, aangezien er een potentieel gevaar op de loer zou kunnen liggen voor alle hobbyisten. Dat lijkt mij topicwaardig.

De kans dat dit topic ook gesloten wordt is groot. Ik heb alleen even de officiële bronnen geraadpleegd.
Het KVK nummer van Ilona's reef is 72437499
En dat KvK nummer komt niet voor in het insolventieregister

Ik ben er van overtuigd dat Ilona op dit moment haar stinkende best aan het doen is, om zo goed en kwaad als dat gaat, haar bedrijf voort te zetten.

Marianne heeft wat mij betreft wel een punt. Een aantal leden van ons bestelden in deze winkel
Er onstaat nu een vreemde situatie.

Het volgende geeft de gedupeerde zelf aan in een interview met zeewaternieuws (hierin wordt haar achternaam genoemd ik heb die vanuit privacyoverweging vervangen door xxxxxx)

- “Dat betekent dat ik failliet ben”, zegt xxxxxxx in een reactie. “Ik ben alles kwijt. Mijn koralen, mijn zaak, mijn hobby, zelfs mijn aquaria heb ik moeten wegdoen omdat de stad niet meer zo happig was op een zaak bij m’n thuis”

- maar als ik op haar website kijk kan ik nog gewoon bestellingen plaatsen (worden die dan nog geleverd ??) bestaat de winkel nog wel ?

- er is een crowdfunding gestart met de volgende tekst:
“Ik probeer geld in te zamelen nadat Ilona’s reef is opgelicht door een klant voor € 60.000. Omdat ik hierdoor me bedrijfsactiviteiten heb moeten stoppen”

Enige duidelijkheid naar haar klanten zou mede in het belang van onze leden die daar regelmatig bestellen gewenst zijn er is nu een volstrekt onduidelijke situatie ontstaan.

Jammer dat ze hier niet zelf aanwezig is op het forum zodat ze een toelichting kan geven

Ze is geen sponsor van dit forum dus ik begrijp het wel dat topics worden verwijderd.

Het is ook te begrijpen dat mensen duidelijkheid willen.

Zolang dat er niet is is de veiligste optie om er van uit te gaan dat de boel op de fles is en er niets meer te bestellen. Dan achter af ook geen gezeur.

Wie levert er voor 60k aan goederen op basis van goed vertrouwen? En wat heb je dan wel niet allemaal geleverd voor dat geld?

Het originele topic is verwijderd door de topic starter. Een gewoon forumlid. (Eat your hart out)
Dus van enige censuurmaatregelen is (nog) geen sprake.

Klets (chitchat) dus maar lekker verder 🥳

Het originele topic is verwijderd door de topic starter. Een gewoon forumlid. (Eat your hart out)
Dus van enige censuurmaatregelen is (nog) geen sprake.

Klets (chitchat) dus maar lekker verder 🥳
Top! Goed te horen dat het forum hier geen bemoeienis in had.

Jammer dat de topic starter dit topic verwijderde. Ging het niet de kant op die verwacht werd? Het was toch een beleefd topic.

Wat was de strekking van het oude draadje? En waarom was het verwijderd als het beleeft was?

60 koppen banana of tiger torch? Zit je zo aan hoorc🦧

Ik heb even moeten googlen ivm de bijzondere namen die ze tegenwoordig gebruiken 🤔🙃 .

1000 euro voor een koraal??? Wat enne gek!!

Nog even geduld hebben... over 20 jaar levert een lederkoraal dat ook wel op 🤣

Dit ga ik mooi gebruiken voortaan als ik weer thuis kom na wat koraalaankopen. 'Schat, het is geen geld uitgeven maar een investering'😂

We hadden discussie over of het slecht ondernemerschap was of oplichting
okee, dat bedoelde ik, had het oude draadje gelezen op vrijdag.
Waarom is dat draadje verwijderd dan? Heeft iemand daar een kijk op? Beetje raar om iets te verwijderen lijkt mij.
Wat meer transparantie van de moderators kan ook geen kwaad...... pffff....

Laatst bewerkt:
Ik heb even moeten googlen ivm de bijzondere namen die ze tegenwoordig gebruiken 🤔🙃 .

1000 euro voor een koraal??? Wat enne gek!!

Ik zag laatst een button die 3200 euro per poliep kostte. Kreeg je wel gratis verzending bij 😂

Mijn koralen, mijn zaak, mijn hobby, zelfs mijn aquaria heb ik moeten wegdoen omdat de stad niet meer zo happig was op een zaak bij m’n thuis”
Dit begrijp ik ook niet? De stad was niet happig op een zaak bij haar thuis?? Waarom omdat ze opgelicht is? Bedoel er zijn zoveel dat een bijberoep uitoefenen van thuis uit. Waarom zou de stad zich hier iets van aantrekken?

Ik zag laatst een button die 3200 euro per poliep kostte. Kreeg je wel gratis verzending bij 😂
Nu ben ik wel heel benieuwd hoe die eruit ziet. Heb je een foto toevallig?

Dit begrijp ik ook niet? De stad was niet happig op een zaak bij haar thuis?? Waarom omdat ze opgelicht is? Bedoel er zijn zoveel dat een bijberoep uitoefenen van thuis uit. Waarom zou de stad zich hier iets van aantrekken?
“Te hoge omzet?
Heb geen idee hoor. Maar dit leek mij t meest voor de hand liggend. Te hoge omzet voor hobby matige handel.

Ssstttt ik moet sebiet nog gaan uitleggen hoeveel die 3 koppen dragonsoul torche hebben gekost. 😜
🤣 ik deel elk bedrag standaart door 3 minimaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan