Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Ilonas reef en ultra fish

MorrisDR

ZeewaterForum lid
Hallo,
Ik wilde al een tijdje Ilona’s reef bezoeken. Nu heb ik gehoord dat ze met ultra fish samen ging werken. Ik wilde even kijken op Ilona’s reef haar website maar gister stond er dat de website gesloten was. En nu bestaat de website zelfs niet meer...

Weet iemand hier iets van dan hoor ik het graag.

Laatst bewerkt:
Over Ilonas reef weet ik niet veel, afgezien van haar problemen die op dit forum uitgebreid besproken zijn.
Had nog niet van ultra fish gehoord, maar de website belooft niet veel goeds, naar mijn idee ga je geen reclame maken met duidelijk zieke/niet fitte vissen... :unsure:

Ik ben 1x bij ultrafish geweest en kom daar nooit meer.
Had daar een vis gehaald die binnen een half uur dood was. Terug gegaan en kreeg geen geld niets terug. Kon aantonen dat ik niet thuis was geweest...

Betreft ilona reef, Overname corallab niet gelukt, zie link Facebook. Adres ilona stond laatst nog op radioweg Almere, was op zelfde adres als dreamcorals. Begreep uit eerdere berichten dat ze zou zijn opgelicht door grote klant, waardoor ze veel schade heeft geleden. Wellicht nu dan helaas toch gestopt. Ervaringen ultrafish zijn niet altijd positief lees ik.

Betreft ilona reef, Overname corallab niet gelukt, zie link Facebook. Adres ilona stond laatst nog op radioweg Almere, was op zelfde adres als dreamcorals. Begreep uit eerdere berichten dat ze zou zijn opgelicht door grote klant, waardoor ze veel schade heeft geleden. Wellicht nu dan helaas toch gestopt. Ervaringen ultrafish zijn niet altijd positief lees ik.
Waarom is dat Coral lab een besloten groep op Facebook dit is toch een winkel wat vreemd ?

Ik ben nou toch wel benieuwd. Begrijp geen bal van deze posts en de reacties. Wat is hier de context?
Voornamelijk complex..
En als er geschreven wordt wat wij 'denken' (uitgevogeld hebben) worden mensen boos en zal er geroepen worden dat het laster is.

Er is op het forum nog wel genoeg te vinden, via Facebook ook.. zal ff zoeken zijn, maar het verhaal staat er..

Hallo,
Ik wilde al een tijdje Ilona’s reef bezoeken. Nu heb ik gehoord dat ze met ultra fish samen ging werken. Ik wilde even kijken op Ilona’s reef haar website maar gister stond er dat de website gesloten was. En nu bestaat de website zelfs niet meer...

Weet iemand hier iets van dan hoor ik het graag.
Gewoon vergeten en door gaan .
Zonde van je tijd bezoek de sponsors alhier .

Waarom is dat Coral lab een besloten groep op Facebook dit is toch een winkel wat vreemd ?
Coral Lab was een winkel. Eigenaar besodemieterd door partner. Moest alles verkopen, ilona zou reddende engel zijn voor doorstart, maar ook dat is geklapt. De facebook groep is nu gewoon de zoveelste hobbypagina en geen professionele groep/pagina, vandaar dus nu besloten.

Coral Lab was een winkel. Eigenaar besodemieterd door partner. Moest alles verkopen, ilona zou reddende engel zijn voor doorstart, maar ook dat is geklapt. De facebook groep is nu gewoon de zoveelste hobbypagina en geen professionele groep/pagina, vandaar dus nu besloten.
Reddende ok , engel? 😎

Waarom blijven hangen?? Zijn toch meer dan genoeg goede winkels en leveranciers!

Back
Bovenaan