Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Houdbaarheid winkel afhankelijk?

Dat valt toch zeker wel onder gerantie.
succes er mee.

Ik heb meteen slecht ervaring daar. heb vorig week donderdag mn nieuwe bak besteld en deze zou vrijdag gelever worden (waardoor mn oude bak meteen opgehaald zou worden) maar heb m vandaag pas binnen gekregen. inmiddels zijn wat vissen van mij dood omdat ik ze tijdelijk (is inmiddels bijn 1 week en wordt zelf langer) in een bak onder moest brengen.

Tot mn verbazing doe ik de doos van mn nieuwe bak open en treft deze helemaal kapot aan. Ik neem contact op met hem en zegt ie dood leuk tegen mij: tja, vindt het vreemd, heb t nooit eerder meegemaakt. Ik kan hier niks mee.

WTF??? wat is dit voor raar. Wilt hij beweren zo dat ik mn geld kwijt ben?!!! Nog niet misschien,-shoot.
Dan zal hij nog van me horen en zien. K@#$%K

Ik neem contact op met hem en zegt ie dood leuk tegen mij: tja, vindt het vreemd, heb t nooit eerder meegemaakt. Ik kan hier niks mee.

Ik ga ervan uit dat jij je hiermee niet laat afschepen ?????

ik weet/heb van horen zeggen dat winkeliers levende haven vrijdags inkopen en zaterdag de boel snel verkopen. Omdat ze niet goed weten hoe ze de water waarde verschillen van de zending moeten opvangen/weer gelijk kunnen krijgen.

Ik ga ervan uit dat jij je hiermee niet laat afschepen ?????

Heb een goeie vriend het laten regelen, en ze hebben het geld teruggekregen (niet door de winkelier zelf) via iemand anders die opdracht kreeg om het geld af te komen geven (zijnde niet in de winkel).

Ik heb de beste heer een mailtje gestuurd om te kijken wat er tegenover staat v.w.b. mijn verloren dieren maar heb geen reactie gehad, maar dat heeft de aandacht.

mijn winkelier (zanclus) houd zijn vissen bij tot ze eten en voledig op krachten zijn. je mag op je kop staan voor visje mee te nemen, maar zal hem nooit verkopen indien niet ok. vissen zoals pincet en zanclus vissen die bekend staan voor slechte eters zal hij altijd laten wennen aan diepvriesvoer en vlokvoer. zelfs nog maar een doktertje met kaakjes die niet voledig bol staan blijven in de winkel. door dit moet hij geregld wel ens een dood visje scheppen, maar dan zegt hij dat hij die liever in zijn winkel schept dan de klanten ze thuis moeten scheppen.
ben nog nooit gefopt geweest met visjes van bij hem.
zo zit er nu al bv een bloedvlekdokter al 1maand in apparte bak.
dit zou eigenlijk elke winkelier met zijn vissen moetten doen, maar er zijn er nog altijd die liever de centjes dan de vissen zien.
paar weken geleden was er zelfs iemnd in de winkel die zo voor een 200euro vis wou meenemen en iets tegen witstip. hij kreeg enkel het produkt mee en geen visjes.

waar ik over spreek is zanclus maar dit is in belgie. zal ook wel ergens in jou buurt vertrouwbare winkel is. zelf maar eens rondneuzen. zal wel ergens winkel zijn die jou bv. niet aanstaat maar iemand anders wel.

Back
Bovenaan