Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het tropische zee-aquarium

Nee, hij wil sinds ie hier niet meer gratis mocht adverteren niets meer met dit forum te maken hebben. We hadden eerst alleen een particulier vraag en aanbod deel, daarna wat (vooraf als tijdelijk aangekondigde) kostenloze experimenten om de "handel" -die met grote interesse het forum volgde- tegemoed te komen. Na wat verschillende vormen is er uiteindelijk de "sponsor formule" uitgerold en dat viel bij deze winkelier niet in goede aarde. De gemoederen zijn toen aardig hoog opgelopen.
 
zo'n plastic kaft altijd erg onhandig die om het boek moet,
die staan bij mij apart in de boekenkast, net of ik wel 6 delen heb... ;)
 
Hallo!

Ik weet dat het een beetje aan de late kant is maar zou je me toch nog een adress kunnen mailen waar ik die boeken kan vinden.
mvg Gert
Andre-nl zei:
hallo,

voor mensen die toch liever in de Nederlandse taal lezen.
lijkt me dit een aanrader, ik moet eerlijk toegeven dat ik ze nog niet heb gelezen (gezien).
maar gezien dan deze Meneer al vele jaren ervaring heeft op het zee water gebied.
lijkt me dit een nuttige uitbreiding, ik hoop zelf alle delen binnen kort tehebben.
als kerst kado van mijn Vriendin ;D
maar zo gauw ik ze heb zal ik hier mijn ervaring/mening plaatsen.
als er eventueel mensen zijn die ervaring hebben met deze boeken.
zet uw informatie er bij, u doet er veel mensen er een plezier mee.

ik mag hellaas de link niet neer zetten waar deze boeken tekoop zijn.
maar als mensen de link willen ik kan deze e-mailen.

de prijzen
PRIJZEN:

Deel 1, Verzorging & Techniek 4e druk € 48,00
Deel 2, Koralen 1e druk € 51,00
Deel 3, Vissen 1e druk € 58,00


hier onder foto's van de boeken :
imagenotexist.gif


imagenotexist.gif


imagenotexist.gif


Grt Andre
 
Ik ben bang dat deze aan het afsterven is. Advies, zet hem in een breed glas en plaats deze in het aquarium. Kijk goed of hij niet of al niet aan het ontbinden is. Is dit zo of gaat dit gebeuren, dan is het helaas over.
 
Bovenaan