Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

het bakje van joost

na de ruzie met de garnalen is dit mijn nieuwe inrichting
 
hoi hoi ik ben geslaagd voor mijn studie ik ben nu
orthopedisch technisch medewerker.
nu nog 3 jaar studeren en dan kan ik eindelijk rijk worden en een joekel van een zeebak nemen hahahaha
 
ik heb een nieuwe osmoze aparaat gekocht 150 liter per dag

het osmozewater zal hier rijkelijk vloeien
wat een kanon he
 
Joost,

Op de bovenstaande foto's zie ik dat de rode tepelanemoon nogal dicht op het lederkoraal staat. Tepelanemonen netelen behoorlijk en daar kan de leder absoluut niet tegen.
Je kunt het beste één van beide verplaatsen. Tepelanemonen groeien vrij hard, dus geef hem de nodige ruimte zonder andere dieren in zijn directe omgeving.

Verder ziet het er top uit hoor :goed:
 
hey hij vertoont geen vormen van hinder maar ik houd hem goed in de gaten bedankt voor reac
 
mooi he dat levend zand, gekocht bij OCEANLIFE in weert, ik heb ook meteen daar voor een leuk bedragje het steenkoraal mee mogen nemen, fantastische zaak en lekkere koffie ff lekker buurten over de hobby en dan mooie dingen kopen

(hey ruud voor wat hoort wat he:D )
 
vandaag marea stromingspomp 4400 bijgeplaatst gekocht bij oceanlife, geen geld voor deze pomp geruisloos en doet het perfect
 
deze week 2 nieuwe vissen besteld bij oceanlife een zebrasoma xanthurum en een picasso ff wachten nog want de picasso is moeilijk leverbaar op dit moment, ik zal het laten weten als ik ze heb.

gr
 
ja die is goed en je krijgt er zelfs twee of nog meer kopjes:goed:
 
Joost & Tim,

Volgens mij hebben jullie dan nog de pech gehad dat er geen koekjes op tafel stonden, we zullen er de volgende keer aan proberen te denken.

Fijn dat jullie zo tevreden zijn :) daar doen we het tenminste voor.

Joost aan je vissen wordt gewerkt, de Xanthurum is er al, en de Picasso komt misschien deze week al binnen, er wordt aan gewerkt ;)
 
hey ruud en laura,

die koekjes daar houd ik jullie aan:D , en dat mijn picasso er aan komt is geweldig ik hoor het nog wel gr joost
 
heb vorige week jong stekje gevonden in mijn bak van leder die ik al had, op steen die een tijdje tegen dit leder aan heeft gestaan en dat nu verlegd is na verbouwing heeft klein stengeltje met poliepen erop, het leuke is het lijkt alsof het met de dag groeit en er een poliep bij krijgt
 
het steen koraal dat ik laats had gekocht is helaas overleden ik heb mezelf niet goed ingelicht en heb met kop tegen steen gehangen daar kan het helaas niet tegen, ik heb toch een nieuw stukje er in gezet en dat staat nu al enkele dagen mooi erbij
 
morgen is het zover ik ga de zebrasoma xanthurum en de picasso ophalen:D :D :D :D :D :D :D :D :D , zal foto's maken als ik ze heb
 
jawel ze zijn er de picasso en de zebrasoma xanthurum.

de gele zeilvin wist even niet wat hem overkwam hij zat vanuit een hoek gewoon te kijken zo van hey dit is mijn bak :confused: hij zwemt naar de zebra toe en zet een vin op maar verder vechten ze niet. ik heb even zitten kijken en nu zwemmen ze al vaak langs elkaar zonder de vinnen omhoog
super snel naar mijn mening, de picasso eet al van de stenen en hangt een beetje op rust te komen bij de stenen.

ik ga nu weer lekker kijken :D
 
het vechten is helaas toch begonnen de gele tegen de xanthurum, ik heb het even aangekeken nu zijn alle lampen uit.

ik kijk morgen wel weer of het is afgenomen
 
Bovenaan