Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Bij deze stek kleuren de toppen met een week mooier (deze is nog tekoop)

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 004 - kopie [].JPG
    004 - kopie [].JPG
    136,3 KB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt:
Met deze led armaturen tussen de T5 op mijn stekken bak geeft een goed resultaat!!

De licht opbrengst is heel hoog van de leds waardoor acro`s die weg gevallen zijn van kleur weer heel gauw op kleur komen en de toppen snel groeien!!

Grt,

Martin.

Waar komen deze lampen vandaan? Misschien wat als aanvulling op mijn bak... ;)

Deze mini buttons blijven het goed ook goed doen!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 005.jpg
    005.jpg
    80,1 KB · Weergaven: 64
Foto`s van boven de water spiegel maken blijft moeilijk voor mij!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 001 - kopie (6).jpg
    001 - kopie (6).jpg
    67 KB · Weergaven: 47
  • 005 - kopie.jpg
    005 - kopie.jpg
    52,4 KB · Weergaven: 49
  • 007 - kopie.jpg
    007 - kopie.jpg
    77 KB · Weergaven: 45
  • 010.jpg
    010.jpg
    75,3 KB · Weergaven: 45
  • 012.jpg
    012.jpg
    61,3 KB · Weergaven: 46
Maar dat mag de pret niet drukken martin .
Ziet er vantasties uit .
Gr henk

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

Maar dat mag de pret niet drukken martin .
Ziet er vantasties uit .
Gr henk

Dank je wel Henk,

Als over een paar maanden de koralen in de andere bak gaan dan maar weer eens proberen met 40 cm diep water!!

Grt,

Martin.

Dat was dus een hint :D
Je nieuwe bak gaat dus 40 hoog worden ?
M.v.g henk

Dat was dus een hint :D
Je nieuwe bak gaat dus 40 hoog worden ?
M.v.g henk

Hahaha ze gaan eerst in een bak van 40 hoog en daarna komen ze in de echte bak :cool:!!

Grt,

Martin.

Ha ok dacht ik al een hint te hebben maar niet dus dan word het nog effe wachten dus :D

De Metalcyonium verseveldti is ook een mooi stukje koraal om in de bak te hebben!! Hij doet het goed en vermeerderd zig snel!!

De foto is niet al te scherp!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 001 - kopie (8) [].JPG
    001 - kopie (8) [].JPG
    100,1 KB · Weergaven: 74
Inderdaad een prachtig koraaltje Martin. Ik vind dit ook een bijzonder mooie aanvulling in mijn eigen aquarium, het oogt mooi en wat je zegt, het groeit ook snel.

Ja het is ook een mooi koraaltje maar voor korte tijd, de bak word leeg gehaald !! Jammer dat het bezoek wat je graag had willen doen nooit is door gegaan.

Marjan er komt iets anders voor terug, maar je bent nog altijd van harte welkom om te kijken wat er nu nog niet staat :p!!

Grt,

Martin.

Ik heb vandaag mijn beslissing genomen over de verlichting voor de nieuwe bak! Het wordt de ATI Hybride Powermodule Led /T5 4 X 75 + 4 X 80 !!

Deze verlichting heeft mij altijd al aangesproken vandaar ik deze keuze heb gemaakt !!

Grt,

Martin.

geweldig Martin vind ik tot nu toe ook een waanzinnige lamp!! zal je zeker wel plezier van hebben!

veel geluk

gr
sander

geweldig Martin vind ik tot nu toe ook een waanzinnige lamp!! zal je zeker wel plezier van hebben!

veel geluk

gr
sander

Dank je wel Sander,

Ik heb deze lamp gezien boven een bak!! Elk 75 W Led cluster heeft vier individueel programmeerbare Led - kleur - kanalen.

Elk kanaal is van 0% tot 100% te dimmen !!

Grt,

Martin.

Goede keuze martin om voor de ATI hybrid te gaan. Deze staat ook op mijn verlanglijstje. Ook maar eens kijken wat de sirius gaat brengen...

Back
Bovenaan