U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Haha glenn geen plek niet raar he met al zoveel mooie koralen maar het gaat je wel lukken en wat is het toch een wanzinnige mooie bak gr jeroen en saskia.
Hey Glen als je geen plekje hebt heb ik nog wel een plekje hoor haha gr jaap
handig om bij de hand te hebben.
grafiek van de relatie trussen saliniteit, Soortelijk gewicht en temperatuur.
Bekijk bijlage 318594
Waarom zou je dat bij de hand moeten hebben <v:shapetype id="_x0000_t75" stroked="f" filled="f" path="m@4@5l@4@11@9@11@9@5xe" oreferrelative="t" o:spt="75" coordsize="21600,21600"><v:stroke joinstyle="miter"></v:stroke><v:formulas><v:f eqn="if lineDrawn pixelLineWidth 0"></v:f><v:f eqn="sum @0 1 0"></v:f><v:f eqn="sum 0 0 @1"></v:f><v:f eqn="prod @2 1 2"></v:f><v:f eqn="prod @3 21600 pixelWidth"></v:f><v:f eqn="prod @3 21600 pixelHeight"></v:f><v:f eqn="sum @0 0 1"></v:f><v:f eqn="prod @6 1 2"></v:f><v:f eqn="prod @7 21600 pixelWidth"></v:f><v:f eqn="sum @8 21600 0"></v:f><v:f eqn="prod @7 21600 pixelHeight"></v:f><v:f eqn="sum @10 21600 0"></v:f></v:formulas><v
ath o:connecttype="rect" gradientshapeok="t" o:extrusionok="f"></vath><o:lock aspectratio="t" v:ext="edit"></o:lock></v:shapetype><v:shape style="WIDTH: 12pt; HEIGHT: 12pt" id="_x0000_i1025" alt="" type="#_x0000_t75"><v:imagedata src="file:///C:\DOCUME~1\rambo\LOCALS~1\Temp\msohtml1\01\clip_image001.png" o:href="http://zeewaterforum.info/forums/images/smilies/cool.png"></v:imagedata></v:shape>
Een dag voor het verversen neem ik een monster uit de bak en de dag van verversing neem ik maatregelen als je zout water rond 1025 hou is er geen probleem zo ook die temperatuur is niet van toepassing. Er word ook niet water vooraf gemaakt zout in de emmer roeren en hopla de bioloog in.
hier is dan dat energie zuinige aquariumheel erg vet Glenn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.