U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Mag niet liegen van mijn vrouw[emoji2] [emoji4] [emoji41]
Daarbij kan je zo via mijn onderschrift mijn dagboek met foto's vinden.
Zeg dan nog maar eens dat hij leeg is.
Flink gesnoeid glenn. Maar zeker wel nodig zo te zien.
Maar ongetwijfeld over een paar maanden weer...
Flink gesnoeid glenn. Maar zeker wel nodig zo te zien.
Maar ongetwijfeld over een paar maanden weer...
Zou gemakkelijker zijn voor Glenn, moederdier aan ons geven en de stekken in de plaats zetten![]()
Ja glenn als formosa eenmaal gaat is die niet te stoppen hij heeft bij mij tijdje stil gestaan maar begint nu weer te groeien ik moet snel weer eens komen kijken om weer eens te praten over de hobby en bevindingen maar heb het erg druk helaas ik ga eens kijken of ik even tijd kan maken
Wat dacht je ervan dat ik nog bij jou en youri langs moet komen om de vordering bij jullie te bekijken.
In de koude maanden een avondje onder ons organiseren om bij ff te praten lijk me een goed idee.
greetings, GlennF
Heey Glenn!Wat dacht je ervan dat ik nog bij jou en youri langs moet komen om de vordering bij jullie te bekijken.
In de koude maanden een avondje onder ons organiseren om bij ff te praten lijk me een goed idee.
greetings, GlennF
Dat is ook een prima idee glenn dat moeten we idd even doen lijkt me leuk[emoji2]
Ik wil over een tijdje ook graag eens bij je kijken en je van wat stekjes afhelpen Glenn.
De groene en bruine formosa heb ik al, maar heb nog veel ruimte over.
Verder denk ik dat ik nog wel het e.e.a. kan leren om mijn eigen bak beter te laten draaien.
Heey Glenn!
Dat lijkt me leuk als je eens bij ons komt kijken, beetje slap ouwe hoeren over de hobby! Ik ga ergens volgende week een beetje mn opbouw aanpassen en dan mn bodem. Dan is de bak weer helemaal toonbaar! Misschien ook leuk om dan ook bij Rico's bak te kijken. Die wordt echt met de dag mooier [emoji106]
Groetjes Youri
De laatste maanden heb ik de bezoek regeling voor de bak drastisch verminderd. Het werden er op een gegeven moment teveel lange avonden met "slap ouwehoeren over de hobby".
Aangezien ik ook nog andere huisgenoten "het gezin" hebt moet je waken dat je niet een grens bereikt waar je niet meer terug kan.
Ook heb ik nog amper stekken verkoop aan huis, omdat het onder dezelfde categorie valt.
Het meeste breng ik nu in massa weg bij de winkels die het voor een habbekrats ovenemen. Doe ik dit niet dan weet ik zeker dat straks de bak door omstandigheden de deur uit moet. Je kan namelijk ook teveel bezig zijn met een hobby en doorslaan. Ik heb geleerd van het verleden toen ik nog met alles tegelijk bezig was ( 12 aquariums + kweken).
Als de rust weer terug is zal ik weer beperkt "bezoek regelingen" gaan doen... tenslotte moet het leuk blijven voor iedereen. Dus ook voor mij en mijn gezin.![]()
Helemaal logisch,
Ondanks mijn beginnende bak zonder stekken weet ik maar wat goed hoe druk een mens kan zijn!
Natuurlijk jammer dat je nauwelijks mooie stekken hebt, want er wordt over het algemeen nogal veel stanaard koraal aangeboden op het forum.
Wie weet komt het er ooit nog van.
Eén van de dieren nu goed africhten, Glenn.
Dat ze stekken is één ding, als ze het voortaan dan ook gelijk op een stekkensteentje plakken
groet
Adri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.