GlennF
Senior Forumlid
''Heel erg mooi Glenn!
Echt prachtig om te zien!!
Groetjes Youri
dank je youri,
jij heb ook een paar hele leuk speciaaltje in je bak.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
''Heel erg mooi Glenn!
Echt prachtig om te zien!!
Groetjes Youri
Prachtig! Was mijn bak maar zo mooi!
Sent from my phone
Hey Glenn,
Wat een geweldig mooie bak heb je!
Ik heb de laatste tijd je hele dagboek doorgelezen en weer veel geleerd.
Zoals je weet ook begonnen met DSR in mijn nieuwe bak waar heel binnenkort de eerste koralen in gaan. Heel erg benieuwd naar de resultaten!
Misschien kan ik over een tijdje wat stekjes bij je halen, ik heb nog een boel stekjes nodig natuurlijk. Vind de blauwe monti bijv. erg mooi.
Ik ben ook benieuwd hoe het met de nieuwe FE trace gaat. Ik heb natuurlijk de FE+ in het DSR pakket, maar doseer nu enkel als spore omdat mijn fosfaat tussen 0,00 en 0,04 schommelt. Wie weet heb ik dan meer baat bij de nieuwe trace? Hoe staat het met de test en ontwikkeling hiervan?
Bedankt voor je inzet en het delen van je kennis en eerlijke ervaringen. Heb er al veel aan gehad...
Gr Jordy
Als ik zo de fotos eens vergelijk met mijn laatste bezoekje paar maanden geleden, dan zijn de kleuren aardig verbeterd moet ik zeggen. Kleurrijker en minder paars.
dank jeSchitterende foto's van een prachtige bak!
Ik blijf me verbazen hoe mooi je alle kleuren op de foto's krijgt! En je Anthiassen vind ik zo prachtig op kleur!
Ik blijf me verbazen hoe mooi je alle kleuren op de foto's krijgt! En je Anthiassen vind ik zo prachtig op kleur!
Hoe doet die Rhodactis oor die ik een tijdje geleden bij je bracht het?
Wordt weer eens tijd om eens een keertje langs te komen [emoji3]
Groetjes Youri
Pfff warm. Ik heb het warmer als de vissen.door ventilatoren in bak 25,8 gr en in de kamer 29
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.