U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Handige Harry ben jij ook he Glenn! Mocht je tijd over hebben en verveelt raken dan heb ik nog een auto staan waar aan gesleuteld kan worden. Maar ik denk dat jij je wel vermaakt ha ha![]()
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Kijk dat zijn de tools, Koevoet
Lekker knutselen..
Ff rustig hier vanwege een nieuw DHZ project.
Reed zaterdag op de snelweg en poef... rotte eireen lucht...display gaf accu fout en airco paneel ging flipperen.
Thuis aangekomen auto laten staan
Maandag accu dood.
Hoe kom je dan bij de accu, als deze in de kofferbak zit die electronisch bediend wordt? Ook werk de noodstroom voorziening van de electronica niet, omdat de accu in korsluiting stond door de defecte spanningsregelaar van de dynamo.
Na een telefoontje met de dealer, de wielkast gedemonteerd om bij een mechanische noodhendel te komen en viola open de kofferdeksel.
Accu afgekoppel en deze 2 dagen op een lader gezet.
Auto gestart en weer rotte eieren lucht.
Accu polen gemeten 18 volt!!!!!! Mag max 14v zijn.....de reden waarom de accu lekker stond te koken.....
Conclusie regelaar dynamo defect.
Tijd voor de uitbouw.
Bekijk bijlage 394028Bekijk bijlage 394029Bekijk bijlage 394030Bekijk bijlage 394031
Dynamo verwijderen en hersteld.
Vandaag ga ik het terug plaatsen en dicht bouwen.
greetings, GlennF
Dat noemen wij van alle markten thuis!
Ik ben gelukkig ook gezegend met twee handige handjes.
groet
Adri
Mooi werk!! Ik wil later dit jaar een cursus autosleutelen gaan volgen, gewoon omdat ik 't leuk vind te snappen wat er onder de motorkap gebeurt.
is het een gedacht of is dat een instrumentenpaneel van een porsche? het lijkt er verdraaid veel op.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Haha... een kenner.
greetings, GlennF
Boxter of cayman maar ik gok toch op een cayman aangezien de boxter meestal 1 centrale uitlaat heeft.
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Cyano afzuigen met een zelf gemaakt gereedschap van 4mm luchtpinp en slang.
Wachten met afzuigen tot het een leerachtige huid vormt. Dan komt het vanzelf in hele flappen los.
Siphoning Cyano' bekijken op YouTube
Siphoning Cyano: http://youtu.be/koetw9Irt6Y
Flap onstaat op plekken waar rommel zicht ophoopt door wervelingen in de stroming. Duidelijk te zien aan de kokerwormen die op die plek ook uitstekend gedijen.
greetings, GlennF
Heb je met deze 4mm genoeg druk om alles op te zuigen of heb je een verloop naar een dikkere diameter?
Dit is een mooie vooruitgang GlennBlauwe montipora digitata, kom bij robert vandaan als een stekje van 3-4cm (12/2/2013)
![]()
Dit is een mooie vooruitgang Glenn
Wat zou ik zonder die koevoet hebben staan tieren..... onmisbaar stuk gereedschap.
greetings, GlennF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.