Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Gefeliciteerd glenn 👍

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Mooi waardering met wat/hoe je bezig bent Glenn, mooie zo.

Ere wie ere toe komt ;)

Lekker bezig, Glenn.

groet
Adri

Maar er word vollop genoten van het mooie weer.

Ik ben samen met mijn zoon 2 uur helemaal los gegaan op deze speelgoed.

uploadfromtaptalk1402351126352.jpguploadfromtaptalk1402351145449.jpg

Geen spier in me lijf voelt nog aan zoals het hoort.

2x 40 liter leeggeknald op het water in 2 uur tijd. Met een snelheid van ruim 100km per uur over de nieuwemaas, dat is pas een adrenaline shot:)
Alleen een powerboat of powerrib gaat nog harder , maar zonder de sensatie van een echte snelle waterschooter.

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd Glenn! Jammer dat ik je net heb mis gelopen bij Dabrowski vandaag. Ik wist niet dat jij degene was bij de Balie van Marek stond. Kwam er pas achter toen je weg was en Marek die doos met DSR producten liet zien. Je bent goed bezig!

Bedankt..
Idd jammer dat we niet hebben kennis gemaakt.
Ik had een tijd terug contact gehad met richard, maar vanwege de afstand is het nooit wat van terecht gekomen.
Vanmorgen werd ik wakker gemaakt door mijn vrouw om met de mededeling dat ze met mijn zus en zwager naar koizaak in valburg zou gaan.
Ik wist dat dat in de buurt van nijmegen was. Dus ik snel uit bed en alle spullen bijelkaar gepakt en in de auto gestapt bij hun.
Per slot van rekening hebben ze 1,5 uur op mij moeten wachten. Haha.... waren ze niet echt blij mee...
Zo zie je hoe gek het kan lopen. ik ga gewoon mee met "the flow". Alles op z'n tijd en het komt vanzelf wel goed.:)

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
Zo is dat Glenn! Ik vind het altijd wel leuk om ook wat langere afstanden te overbruggen. Je komt zo op plekken die zeer de moeite waard kunnen zijn:) Ziet dan toch weer vaak nieuwe of andere dingen.

Groeten, Sander

Dat is ook zo sander, meestal laat ik dat soort dingens aan het toeval over.
Met geduld en rust krijg je vaak meer dingen voor elkaar, dan proberen alles direct te doen.
Ik wou al tijden lang naar dabrowski omdat ik vaak van die leuke foto's zag voorbij komen.
Je kan wel zeggen 2 vliegen in een klap.
Helaas zag ik niet die mooie paarse plexularia gorgoon, die onze belgische buren weleens bij hem vandaan halen.

greetings, GlennF

3x acanthurus triostegus , helaas door onderlinge agressie nog maar 2 over.
het blijven mooie vissen en ze zijn lekker gezond en doorgevoed.
het zijn lastige klanten met voer en vereisen dezelfde zorg en voeding als een naso iteratus.
het voeren van nori en koivoer is een pre om ze erdoor te helpen met aanpassen

13011696405_846dbb661b_b.jpg

Zijn mooie Acanthastrea, hoe is de evaluatie van deze in jouw systeem? Gr Filip

Zijn mooie Acanthastrea, hoe is de evaluatie van deze in jouw systeem? Gr Filip

met de juiste waarden staat ie mooi open, goeit is niet super, maar het zijn ook traag groeiende soorten.
vinden alles best en kunnen zelfs hoog fosfaat en nitraat verdragen voor langere tijd 0,24ppm en 25ppm voor 6-8 weken.
waar ze niet tegen kunnen is oortjes en andere soft koralen die er tegenaan gaan staan.

Back
Bovenaan