Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

13012327844_53769ae4fe_b.jpg

Ken ik weeeer een droog shirt aantrekken..kwijl kwijl..

Wat een fan tas tisxhe bakken!!
En uiteraard een mooi clipje met schitterend doel!

Ken ik weeeer een droog shirt aantrekken..kwijl kwijl..

Wat een fan tas tisxhe bakken!!
En uiteraard een mooi clipje met schitterend doel!

degene die bij jou de was doet zal niet blij zijn met al die natte shirts haha...

thanks !

hopelijk kunnen we in de toekomst meer mooie kleurrijk clipjes met NPS koralen zien.

Vrouwtje word wel blij van deze hobby..
Gelukkig is ze net zo gek als ik.. En begint al over 2meter bak.. Maar nog even niet. Eerst verhuizen!

Hawaiensis .. Suuuuper mooi diertje, met een zo mogelijk nog leuker karakter (heb zelf de c. Strigosus)
Mooi beestje man!

Vrouwtje word wel blij van deze hobby..
Gelukkig is ze net zo gek als ik.. En begint al over 2meter bak.. Maar nog even niet. Eerst verhuizen!
kijk dat is een mooie maat om naar uit te kijken.

Hawaiensis .. Suuuuper mooi diertje, met een zo mogelijk nog leuker karakter (heb zelf de c. Strigosus)
Mooi beestje man!
Dit is een vis die van mijn bucket list af mag. het stond er al heel lang op samen met zeepaardjes, oxymonacanthus longistris, koraal duivels, octopus, en nog een paar ander rariteiten die ik inmiddels allemaal al heb gehad.

Vergeleken met de rest van de lijst. Is dit toch een normalere vis. In almere zwemt er bij ferrytale ook 1

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Ik zag dat je een Oxymonacanthus Longirostris hebt. Wat een prachtige vis is dat!! Zit ie bij jou niet aan de koralen? Las dat ie niet reefsafe is.

Back
Bovenaan