U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Meten is weten...
Verstuurd van mijn GT-I9295
ik mag dat wel hopen. ik heb ze in ieder geval de ruimte gegeven.Heey glenn ziet er gaaf uit.
Zal een mooie kleure wolk zijn strax als ze uitgegroeid zijn.
Mooi hoor.
Groetjes wesley
Mooie stukken Glenn!
Weet je ook of Joe nog meer doet dan alleen waterwissels? Volgt hij nog een methode of dat niet?
Dat is precies wat ikke al een tijdje in mijn hoofd had - verschillende kleuren stylo verzamelen en op een dak in elkaar laten groeien... maar jij bent me voor!Met een stekkenbak was mijn idee al bijna uitgekomen, heb gelijk nog meer geknipt van mijn grote paarse Stylo om een plekje voorbereiden voor een mooi stuk roze Stylo. Nu nog die stuk krijgen... Maar ik heb wat jij niet hebt - fel groen Stylo
en blauwe spons natuurlijk
haha
Mooi gedaan Glenn!
Dat in elkaar groeien had ik ook bedacht..., helaas groeit mijn groene stylo veeeel langzamer en wordt deze ook geneteld door de paarse....![]()
Die paarse heb ik in diverse bakken spontaan groeien (in het donker).Dat is waar: paarse is het sterkste van alle andere kleuren vind ik en ik moest ook hem knippen toen hij begon zijn groene buurman lastig maken.
Gedoeld in onze hobby dat is precies dat pitje! haha (ik heb het over die blauw kaas)
Ik heb trouwens ook eens in het echt in kleur roos/paars gezien! Helaas was te duur voor mij en ook me niet bekent of die nog ook zo goed houdbaar is als de blauw variant (als niet boven water geweest).
Die zien er goed uit Glenn!
Toch die draad weer opgepakt! Top
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mooi hoor glenn word de oude liefde toch weer opgepakt.
Het zij fascinerende diertjes heel gaaf.
Groetjes wesley
Mooi dieren, Glenn! Je kon het toch niet laten?![]()
goed gezegd wes, je kan er uren naar kijken en dat geeft zo'n rust.
het tegen gestelde van een bak vol met vissen.
ik vind jou bak trouwens op de foto's een top uitstraling hebben. Als je de foto's van het begin kijkt en vergelijk is dat een wereld van verschil.
Dat zijn een paar flinke stappen! je bent op de goede weg dat kan ik zo ook wel zien, geen discussie mogelijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.