U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
ik was 3 jaar terug ook erg blij geweest met dit "afval".Denk dat er vast wel een liefhebber hier is die het graag op deze manier van jou over neemt.
Als ik iets niet de moeite waard vind doe ik een ander dat ook niet aan [emoji12]Denk dat er vast wel een liefhebber hier is die het graag op deze manier van jou over neemt.
Ja Glenn als ze zich ergens hechten en voldoende voedsel krijgen gaan ze wel, jij hebt ze geloof ik in een apart aquarium, en hier in het rif groeien zo ook op plaatsen uit het licht en waar ik ze niet heb geplaatst, zijn nakomelingen van het grote stuk waar ik nog altijd trots op ben, gr. Marcel
Tja dt zou de zelfde strekking hebben als de statement die je eerder plaatste .bij veel fosfaat zeker donkerder rob, maar dan praat je over 0,16ppm en hoger.
Wat mij juist boeit in de huidige setup, is wat doen de kleuren zelf.
Bij erg laag fosfaat zie ik alles flets worden. (dit heb ik al eerder meegemaakt met fosfaat 0,0)
nu zit ik in het gebied van 0,02 -0,1ppm te experimenteren.
het gaat dus om de subtiele kleur nuances die reageren op PO4 die ik wil bestuderen.
Daarbij hou ik de andere waarden zoals iodine en kalium stabiel.
ik ben van mening dat Fosfaat doseren een groter rol in de kleuring speelt dan velen willen toegeven.
ik zie dat ook terug bij veel van de gebruikers die sturen op PO4.
waar velen fluo lichte kleuren prefereren , ga ik juist voor een diepe contrast tussen de kleuren op een koralen.
voer jij ze gericht ?
waar dank jij het succes aan in jou bak?
hier is het voer concentratie.... voeren en nogeens voeren (niet gericht voeren).
De waterkwaliteit blijft goed dankzij spoelen naar het rif
Dat lijkt de enige "veilige" manier te zijn.Hier niks speciaals buiten het dagelijks of twee dagelijks gericht voeren met een pipet, doe het zo al heel lang en vermeerderd nog steeds.
gr. Marcel
het is een samenspel van Mangaan en Fosfaat .. maar er is duidelijk meer poliep expansie en meer kleur diepte.Hey Glen dat is een zeer mooi stukje , hij vind mangaan heerlijk zo te zien gr jaap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.