Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

He Glenn,

Ziet er heel gaaf uit! gefeliciteerd met je kraamkliniek werk aan de winkel.
De vissen die ik bij op gehaald heb doen het goed zal van de week foto's plaatsen in me dagboek.

Gr. Karel

He Glenn,

Ziet er heel gaaf uit! gefeliciteerd met je kraamkliniek werk aan de winkel.
De vissen die ik bij op gehaald heb doen het goed zal van de week foto's plaatsen in me dagboek.

Gr. Karel

Dank je karel , net of ik niet genoeg te doen had.........:D

greetings, GlennF

Gisteren een groepje anthiassen ingezet.
16x dispars en 4x evansi
Helaas waren bij aankomst:
1x dood in zak
1x zonde een oog
2x broodmager (ongezond)

Bij overwennen heeft 1x evansi het niet gered door stress.
uploadfromtaptalk1391159829231.jpg

greetings, GlennF

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1391159850169.jpg
    uploadfromtaptalk1391159850169.jpg
    35,1 KB · Weergaven: 47
  • uploadfromtaptalk1391159858159.jpg
    uploadfromtaptalk1391159858159.jpg
    53,3 KB · Weergaven: 47
  • uploadfromtaptalk1391159868404.jpg
    uploadfromtaptalk1391159868404.jpg
    12,2 KB · Weergaven: 46
  • uploadfromtaptalk1391159910929.jpg
    uploadfromtaptalk1391159910929.jpg
    40,9 KB · Weergaven: 48
Heb je ze blindelings gekocht dan?

Heey glenn erg mooie visjes erbij.
Jammer dat het met een paar niet goed gegaan is met de tranship.
Erg benieuwd hoe het eruit zoet als ze eenmaal gewend zijn aan je bak.

Groetjes wesley

Directe Import en ik wordt voor de slechte exemplaren netjes gecompenseerd.

Persoonlijk heb ik ze liever zo.

greetings, GlennF

Persoonlijk zou ik wat huiverig zijn voor het plaatsen van vissen afkomstig van directe import rechtstreeks in het aquarium. Heb je overwogen om ze eerst in een quarantaine bak te doen?

Persoonlijk zou ik wat huiverig zijn voor het plaatsen van vissen afkomstig van directe import rechtstreeks in het aquarium. Heb je overwogen om ze eerst in een quarantaine bak te doen?

Heb ik in het verleden gedaan en dat beviel niet. Daar had ik teveel uitval uit. Zo denk ik uitendelijk meer over te houden.
Heb ze wel een zoetwater bad gegeven voor erin gingen.
Daar heb ik tot op heden het beste resultaat mee sinds jaren.
Dit was een truuk die ik van tanne hoff heb geleerd. In mijn ogen toch de autoriteit als het gaat om vissen. Zijn advies heeft mij in ieder geval goed geholpen.

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
Heb ik in het verleden gedaan en sat bevielt niet. Had ik teveel uitval uit
Maar ik denk er mee aan over te houden.
Heb ze wel een zoetwater bad gegeven voor erin gingen.
Daar heb ik tot op heden het beste resultaat mee sinds jaren.
Dit was een truuk die ik van tanne hoff heb geleerd. In mijn ogen toch de autoriteit als het gaat om vissen.

greetings, GlennF

Ik dacht eigenlijk meer aan de insleep van ziekten en daarmee besmetten van het bestaande vissenbestand.

Ik dacht eigenlijk meer aan de insleep van ziekten en daarmee besmetten van het bestaande vissenbestand.

Ja , dat heb ik zeker over nagedacht.
Daarom de zoetwaterbad. Ik ben zelf wel van mening dat parasieten altijd in de bak aanwezig zijn. Ik vind het belangrijker dat de vissen goed gevoed en gezond zijn en hierdoor ook beter bestand zijn tegen parasieten.
Ik voer mijn vissen tegenwoording goed.

Alle voorgaande problemen die ik had in het verleden kan ik nu terug voeren naar stress en matig tot te weinig voeren van het vis bestand.

greetings, GlennF

Gisteren een groepje anthiassen ingezet.
16x dispars en 4x evansi
Helaas waren bij aankomst:
1x dood in zak
1x zonde een oog
2x broodmager (ongezond)

Bij overwennen heeft 1x evansi het niet gered door stress.

greetings, GlennF

Hey Glenn,

Zonde van je zending het zit je ook niet mee, maar zien er wel uit toch wens ik je veel succes met de nieuwe import voor je bak.

Gr. Karel

Hey Glenn,

Zonde van je zending het zit je ook niet mee, maar zien er wel uit toch wens ik je veel succes met de nieuwe import voor je bak.

Gr. Karel

Dat gebeurt gewoon. Is de risico de prijs was ook goed. Gebeurt het niet bij mij dan gebeurt het in de winkel. Dat zie je niet als dat gebeurt.

greetings, GlennF

Wat een mooi gezicht al die kleine zeepaardjes. Misschien ook leuk voor ons over heel veel jaren.
En wat jammer van de nieuwe vissen. Het zijn wel erg mooie vissen.

Wat een mooi gezicht al die kleine zeepaardjes. Misschien ook leuk voor ons over heel veel jaren.
En wat jammer van de nieuwe vissen. Het zijn wel erg mooie vissen.

Wie weet .... zeepaardjes zijn altijd leuke dieren, maar met een bijzondere handleiding.
Het zijn eenmaal niet de makkelijkste dier die anthiassen, daar staan ze bekend om. Vooral gevoelig voor transport.

greetings, GlennF

Back
Bovenaan