Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

ExperiReef 170

Koelventilator hangt er sinds de eerste vakantie weer op ja, die zat daarvoor nog ergens in een verhuisdoos in de berging. Dus dat was niet heel handig voor de oppas om te kunnen vinden zonder die sleutel.

Vooralsnog moet ik ook nog werken in de techniekkast, waaronder nieuwe relais plaatsen, code verder uitbreiden, fleecefilter ook integreren (scheelt weer een losse controller) en zit nu te wachten op de levering van een stekkeraansluiting voor mijn voerautomaat zodat herprogrammeren makkelijker wordt en ik het niet altijd ota hoef te doen.
Een KH-keeper draait ondertussen ook mee, maar moet ik ook nog een plekje voor in de kast weten te creëren.
Verder staat bouwen van de doseerpomp ook nog in de wachtrij, maar heeft geen prioriteit doordat ik nu toch geen verbruik in de bak heb (en anders heb ik nog een back-up doseerapparaat liggen die ik er zo aan kan hangen).
Genoeg nog te doen dus kwa upgrades, maar eerst even van de ostreopsis af proberen te komen.

Back
Bovenaan