U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Bedoel je dat hij slakken aanvalt? Ik heb 5 strombussen, en een planaria etende naaktslak hoop niet dat ie die op z'n menu heeft staan!bud zei:raar ik had ze ook maar in zoet water en ze zijn agesief zo na de slakken me vis het zij wel mooie vissies
IK help af en toe ook nog in een dierenzaak en daar verkopen we ze vaak als slakkeneters.Peter157 zei:Bedoel je dat hij slakken aanvalt? Ik heb 5 strombussen, en een planaria etende naaktslak hoop niet dat ie die op z'n menu heeft staan!
Dus die strombussen en naaktslak zullen gegeten worden?Visgestoord zei:IK help af en toe ook nog in een dierenzaak en daar verkopen we ze vaak als slakkeneters.
Bas
Welke naam heb jij van de winkelier gekregen.Peter157 zei:ik heb zitten zoeken op internet en blijkt toch dat naarmate hij ouder wordt in volledig zeewater leeft.
Bij de winkelier zat hij ook al drie maanden in zeewater
Gr Peter
Want als je de naam Tetraodon fluviatilis in Fishbase invoerd, dan zul je zien dat hij in zoet en brakwater leeft.Peter157 zei:ik heb geen naam gekregen van de winkelier....
Ja idd hij zal dr toch uit moeten.arjen_D zei:slakjes en vissen valen dan wachten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.