U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Bedankt dennis.
Het bakje is ook echt werelds denk dat het bij elke nieuwe vis gebruikt gaat worden zo weet je zeker dat ze goed wennen en goed eten.
Groetjes wesley
Ziet er strak uit wes !
Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk
In elk geval wel goed bedacht en gemaakt Wesley.
Ik ben alleen benieuwd hoe je ervaring ermee zal zijn. Ben je niet bang dat de vissen juist extra gestrest raken ? Ik bedoel, groot is het niet, ze krijgen van alles mee wat erbuiten gebeurd maar ze zitten opgesloten en kunnen niet vluchten. Zeker handig zodat je de nieuwe vis(sen) gericht kan voeren maar voor de rest weet ik het niet.
Niet negatief bedoeld Wesley maar dit is mijn mening![]()
Heey erik vis is er erg rustig onder zwemt lekker eet lekker en maakt contact.
Toen ik hem introduceerde werd die van alle kanten aangepakt en kreeg veel klappen.
Je ziet nu dat ze er rustiger mee worden en zijn vaak bij het glas te vinden.
Het voeren is een groot voordeel.
Denk dat ik hem met de nieuwe pincetten straks ook gebruikt.
Groetjes wesley
Super, misschien was mijn inschatting dan toch juist verkeerd. Hou ons maar op de hoogte het is wellicht een simpele opzet om stressloos vis te introduceren.
Groeten,
Erik
Goed idee Wes , zo kan je vis mooi laten wennen en hij kan de bak zien , mischien een hele goeie zet voor moeilijke vissen zoals bij mij met de japonicus , Ik durf haast geen vis bij te zetten gr jaap
Top gedaan Wes , ik denk dat het de oplossing is voor mij ook met japio dan kan de vis lekker wennen.
Ik had bijna een mooie koekop gekocht maar er wijs van af gezien Ik denk met zo een bakje dat hij meer kans maakt gr jaap
Heerlijk mooi stuk koraal en hopen dat de pincet zo dik blijft met vervangend voer.
gr. marcel
Wauw die acropora is echt heel gaaf Wesley! En het pincetje natuurlijk ook, prachtige beestjes en super leuk gedrag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.