U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Nou Manuel,ik vind het aardige woorden van je hoor,maar het lijkt nog nergens naar.manuel69 zei:Mooi Stefan :goed: wordt al lekker gevuld!! mvg Manuel!!
Sea-Crab zei:Nou Manuel,ik vind het aardige woorden van je hoor,maar het lijkt nog nergens naar.Je kunt niet eens zien dat er wat instaat! Maar we werken eraan.
![]()
Het is een startende bak... kom op zeg.... ik vind het super....manuel69 zei:Staat al zeker wat in Stefan,maar kijk je over 1jaar terug op deze bladzijde van je dagboek zie je pas wat un progressie je bak heeft gemaakt!! komt allemaal goed......geduld!! Maar dat is al genoeg gezegt...........groetjes!!
rww zei:Het is een startende bak... kom op zeg.... ik vind het super....
Suc6 stefan!
Sea-Crab zei:Even bij bij M.W.S. langs en dan kom je natuurlijk niet met lege handen buiten...
Een mooie stek Acropora Yongei...
Tja,was maar goed dat ie al ver leeg was....manuel69 zei:Niet met lege handen....wel met un lege knipMooi stukje Stefan :goed: !! mvg Manuel!!
Alles op zijn tijd hé !!! Maar dan ben je wel de eerste aan wie ik denk!Anton - AVO zei:STEKKUUUUUUUUUUUH !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zeker weten!Desert's Ocean zei:Idd C-crab, in deze hobby moet je er echt als de kippen bijzijn als er wat moois wordt uitgedeeld.
Mooie aanwinsten.
Dank je Maikel. Blijf lekker in de dagboeken lezen dan komt de kennis vanzelf.maikel 11 zei:hey mooie bak heb je daar en goeie hoek in de kamer voor uitgekozen
succes met het inrichten van de aquarium, ik zal je dagboek in de gaten houden voor nieuwe foto's en updates!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.