Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Crabcity Reef

En dan hier een rare hechte vriendschap:

Bijlagen

• DSC00479.JPG
    DSC00479.JPG
    222,7 KB · Weergaven: 9
  • DSC00481.JPG
    DSC00481.JPG
    230,6 KB · Weergaven: 10
  • DSC00482.JPG
    DSC00482.JPG
    139,4 KB · Weergaven: 10
Mooi Stefan :goed: wordt al lekker gevuld :) !! mvg Manuel!!

manuel69 zei:
Mooi Stefan :goed: wordt al lekker gevuld :) !! mvg Manuel!!
Nou Manuel,ik vind het aardige woorden van je hoor,maar het lijkt nog nergens naar.:( Je kunt niet eens zien dat er wat instaat! Maar we werken eraan.;)

Staat al zeker wat in Stefan,maar kijk je over 1jaar terug op deze bladzijde van je dagboek zie je pas wat un progressie je bak heeft gemaakt :) !! komt allemaal goed......geduld!! Maar dat is al genoeg gezegt...........groetjes!!
Sea-Crab zei:
Nou Manuel,ik vind het aardige woorden van je hoor,maar het lijkt nog nergens naar.:( Je kunt niet eens zien dat er wat instaat! Maar we werken eraan.;)

manuel69 zei:
Staat al zeker wat in Stefan,maar kijk je over 1jaar terug op deze bladzijde van je dagboek zie je pas wat un progressie je bak heeft gemaakt :) !! komt allemaal goed......geduld!! Maar dat is al genoeg gezegt...........groetjes!!
Het is een startende bak... kom op zeg.... ik vind het super....

Suc6 stefan!

Is ook super maar we leggen de lat hoog he :D :p !!
rww zei:
Het is een startende bak... kom op zeg.... ik vind het super....

Suc6 stefan!

Ziet ergoed uit:goed:

In mijn nano had ik alles stampen vol plaats ik het over naar een grotere bak ziet je het bijna niet weer:D maar we wachten ze groeien vanzelf

groetjes Arjen

Manuel,Aissa,Roemer en Arjan bedakt voor jullie lovende woorden.Het zal echter nog veel tijd,energie en niet te vergeten de onvermijdelijke zak met geld gaan kosten voor het een bak is waar ik zelf tevreden mee zal zijn. Ik ga er in iedergeval mijn uiterste best voor doen er iets van te maken.

Even bij bij M.W.S. langs en dan kom je natuurlijk niet met lege handen buiten...

Een mooie stek Acropora Yongei...

Bijlagen

• DSC00530.JPG
    DSC00530.JPG
    248,3 KB · Weergaven: 9
Niet met lege handen....wel met un lege knip :D Mooi stukje Stefan :goed: !! mvg Manuel!!

STEKKUUUUUUUUUUUH !!!!!!!!!!!! :D :D :D

Sea-Crab zei:
Even bij bij M.W.S. langs en dan kom je natuurlijk niet met lege handen buiten...

Een mooie stek Acropora Yongei...

manuel69 zei:
Niet met lege handen....wel met un lege knip :D Mooi stukje Stefan :goed: !! mvg Manuel!!
Tja,was maar goed dat ie al ver leeg was....;)

Anton - AVO zei:
STEKKUUUUUUUUUUUH !!!!!!!!!!!! :D :D :D
Alles op zijn tijd hé !!! Maar dan ben je wel de eerste aan wie ik denk!

Het gehalte steenkoralen wordt wel hoog,moet misschien toch maar eens op gaan schieten met die kalkreactor:confused: :rolleyes:

je hebt al een paar mooie dieren in je bak staan
als deze beginnen te groeien en je plaatst hier en daar nog wat stekken bij gaat dit een heel mooi bakje worden
het is zoals manuel zij, bekijk je bak binnen een jaar nog eens en vergelijk:D ik neem regelmatig men eigen dagboek door, ik heb al wel wat dieren verloren:( maar het resultaat mag er al wel zijn en de dieren die ik van het begin had zijn al enorm gegroeid

grt dave

Zo nachtdienst kan ook zo zijn voordelen hebben.;) Ik had gezien vannacht dat er een nieuwe zending was bij MWS en dat er bijzondere stukken bijzaten.Dus vanochtend een paar uurtjes geslapen en rap richting Putte!(voordat al die andere forumleden me weer voor waren:D ) En of dat er leuke dingen stonden!!!!!:goed: En natuurlijk niet met lege handen naar huis! Ik ben alleen weer de namen vergeten maar misschien dat Tom daar wat meer over kan zeggen! Hier alvast 2 van de 3 gekochte koraaltjes de derde stond nog niet open(foto volgt).

Bijlagen

• DSC00541.JPG
    DSC00541.JPG
    298,7 KB · Weergaven: 4
  • DSC00542.JPG
    DSC00542.JPG
    220,2 KB · Weergaven: 5
  • DSC00544.JPG
    DSC00544.JPG
    270,1 KB · Weergaven: 6
hey mooie bak heb je daar en goeie hoek in de kamer voor uitgekozen :)
succes met het inrichten van de aquarium, ik zal je dagboek in de gaten houden voor nieuwe foto's en updates! :)

Desert's Ocean zei:
Idd C-crab, in deze hobby moet je er echt als de kippen bijzijn als er wat moois wordt uitgedeeld.
Mooie aanwinsten.
Zeker weten!:D

De foto's doen geen recht aan de koraaltjes! De eerste is paars/blauw met groene toppen en de tweede is hel blauw!

maikel 11 zei:
hey mooie bak heb je daar en goeie hoek in de kamer voor uitgekozen :)
succes met het inrichten van de aquarium, ik zal je dagboek in de gaten houden voor nieuwe foto's en updates! :)
Dank je Maikel. Blijf lekker in de dagboeken lezen dan komt de kennis vanzelf.

Back
Bovenaan