Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Crabcity Reef

zebra zei:
Ziet er nu al heeeeeel mooi uit :goed:
Bedankt voor het compliment !!!
Maar wacht maar eens af tot dat het klaar is..........:D

En dan begint het pas,dan zal ik alle hulp die ik kan krijgen nodig hebben om er een goed draaiende bak van te maken.Maar ik denk dat dat wel goed gaat komen met zoveel kennis hier op het forum.

Strakke bak Stefan.....ziet er echt goed uit :goed: !! en wat un spierballe die Wim :D!!

manuel69 zei:
Strakke bak Stefan.....ziet er echt goed uit :goed: !! en wat un spierballe die Wim :D!!
Dank je Manuel,ik kon ook niets verkeerds vinden aan de bak,het duurde wat langer mar dan heb je ook wat.:D

Ik heb gehoord dat hij die spierballen bij jou gekregen heeft;)

En lukt het allemaal Stefan? Hebben Anton en jij die leidinkjes al op dur plaats ? :D ;) !!

Ben ook benieuwd wat daar allemaal gebeurd :D

Volgens mij zitten ze onderhand aan het bier :p

Groetjes, Nathalie.

Daar ben ik ook bang voor Nathalie :D en Anton heeft zn bril in mn auto laten liggen dus hij moet het al op gevoel doen.....en dan nog drank erbij :rolleyes: :D !!
zebra zei:
Ben ook benieuwd wat daar allemaal gebeurd :D

Volgens mij zitten ze onderhand aan het bier :p

Groetjes, Nathalie.

Laten we de verkeerspolitie bellen, en zeggen dat ze alle stoplichten op groen moeten zetten als Anton naar huis gaat :p

Of ziet hij de kleuren van de stoplichten nog wel zonder bril? ;)

Twas un zonnebril op sterkte :D :D :D !!
zebra zei:
Laten we de verkeerspolitie bellen, en zeggen dat ze alle stoplichten op groen moeten zetten als Anton naar huis gaat :p

Of ziet hij de kleuren van de stoplichten nog wel zonder bril? ;)

één ding is zeker, Anton is vandaag BERT (bezopen en rijdt toch :cool: )

Zo gaat ie lekker !!!!???????:D

Hahahahahaha die stefan is blij nu want het systeem zit er in en het werkt prachtig!!!!!!!!!!!:) :)

Anton - AVO zei:
Zo gaat ie lekker !!!!???????:D

Hahahahahaha die stefan is blij nu want het systeem zit er in en het werkt prachtig!!!!!!!!!!!:) :)
'T is gezellig hier hadden we dat maar geweten Anton!;)

Maar even serieus het werkt gewoon perfect !!!!!!!!!!:goed: Kloppen die natuurwetten dus toch.:D

Was een zeer leerzamen dag en niet te vergeten zonder Anton was het niet zo vlotjes verlopen.Anton hartstikke bedankt!!!!

Er zijn fotos gemaakt maar die volgen later.

Graag gedaan jongen!!!:goed: :)

Tot straks in Nijverdal;)

Sea-Crab zei:
'T is gezellig hier hadden we dat maar geweten Anton!;)

Maar even serieus het werkt gewoon perfect !!!!!!!!!!:goed: Kloppen die natuurwetten dus toch.:D

Was een zeer leerzamen dag en niet te vergeten zonder Anton was het niet zo vlotjes verlopen.Anton hartstikke bedankt!!!!

Er zijn fotos gemaakt maar die volgen later.

Anton - AVO zei:
Graag gedaan jongen!!!:goed: :)

Tot straks in Nijverdal;)
En je hebt er zelf ook nog wat van geleerd!

Ja,wordt wederom zo'n dag met mega veel informatie.Ik neem maar een dictafoon mee denk!

Nu dan de beloofde foto's van de geplakte leidingen. Voor de afvoer heb ik 2 x 40mm leidingen,dit zijn twee leidingen die vanuit de overloop elk appart naar de sump lopen.Omdat het hoogteverschil van de sump en het aquarium minimaal was,was het even spannend of dit wel zou gaan werken. Maar de spannning was ongegrond want ook hier gaat de wet van de communicerende vaten gewoon op. Dit hebben we natuurlijk degelijk getest.Wat daarbij opviel was dat de overloop helemaal stil was en dat zonder durso.

Bijlagen

• DSC00145.JPG
    DSC00145.JPG
    141,5 KB · Weergaven: 26
  • DSC00146.JPG
    DSC00146.JPG
    109,4 KB · Weergaven: 19
  • DSC00147.JPG
    DSC00147.JPG
    133 KB · Weergaven: 58
Laatst bewerkt:
Oh ja ook nog een paar foto's van Anton aan het werk! :D :p :goed: