U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Je kan NO3 in vloeistofvorm kopen, colombo heeft het zeker weten maar er zullen ongetwijfeld meer aanbieders zijnHeb reeds verplaatst naar meer stroming resultaat zelfde ook mijn verlichting staat 10 uur aan met red sea reef led 90
PO4 schommelt steeds tussen 0 en 0.20
Hoe kan ik de No3 verhogen?
Er is veel gekkigheid op internet te vindenDit is een lijst van het forum deze vermeld voor deze 2 waardes 0 ?
Plaagdieren?
Beste Logic, om parasieten uit je bak te weren kan je gebruik maken van een uv-c filter. Is tevens ook goed voor je vissen om stip ed tegen te gaan.Hoe kan ik weten of parasieten zijn en hoe verwijderen?
Hoe gaat uv-c helpen tegen een parasiet?Beste Logic, om parasieten uit je bak te weren kan je gebruik maken van een uv-c filter. Is tevens ook goed voor je vissen om stip ed tegen te gaan.
Het zou ook te maken kunnen hebben met gebrek aan sporen elementen en aminozuren. Ikzelf gebruik hs premix voor kh ca en mg waar de dosering van trace elementen al in zitten. Daarnaast gebruik ik acropower voor de aminozuren. Hopelijk helpt dit advies.
Groet,
Jermaine
Zoals Patrick ook al schreef gaat UV niet helpen. UV helpt alleen tegen vrij zwevende parasieten in de water kolom.Beste Logic, om parasieten uit je bak te weren kan je gebruik maken van een uv-c filter. Is tevens ook goed voor je vissen om stip ed tegen te gaan.
Het zou ook te maken kunnen hebben met gebrek aan sporen elementen en aminozuren. Ikzelf gebruik hs premix voor kh ca en mg waar de dosering van trace elementen al in zitten. Daarnaast gebruik ik acropower voor de aminozuren. Hopelijk helpt dit advies.
Groet,
Jermaine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.