Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Caris Reef

Sta er mooi bij

IMG_2674.jpg

action:) Fijne jaarwisseling allemaal :)action

Ziet er goed uit Erik. Jullie ook fijne jaarwisseling

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Fijne jaarwisseling!!!

Hou het droog en tot volgend jaar, Prettige jaarwisseling en gelukkig 2017.

gr.Marcel

Ik wens iedereen een gelukkig 2017 en dat we er allemaal een succesvol aquarium jaar van mogen maken :)

Knipsel.jpg

Jij ook de beste wensen!!!
Succesvol aquarium jaar en dat de bak dit jaar nog mooier en voller mag worden!!!

beste wensen Erik, vooral gezondheid

Dat is een cyphastrea, is een kruipend soort maar is over een bolvormige steen gegroeid.
bij Bunten gekocht ?
die had ze recent binnengekregen, had er ook eentje gekocht in bolvorm maar helaas niet opgegaan en na een paar dagen werd die spierwit...

Geweldig mooie bak!!

Dankje Jarno

Jij hebt al aardig wat jaartjes ervaring uit het verleden zag ik in jou dagboek. Super dat je weer een bak gestart bent.

Geweldig mooie bak!!

Dankje Jarno

Jij hebt al aardig wat jaartjes ervaring uit het verleden zag ik in jou dagboek. Super dat je weer een bak gestart bent.

Ben dr zelf ook weer helemaal happy mee, duurde even maar gelukkig staat dr weer 1tje

Precies een jaar geleden werd de nieuwe bak geplaatst.
Vandaag eens even de laatste techniek in de kelder aangesloten en afgewerkt.
Ach sommige dingen hebben niet zo een prioriteit en dan komt het er gewoon even niet van zullen we maar zeggen ;)

IMG_2928.jpg

IMG_2936.jpg

IMG_2937.jpg

Ziet er goed uit Erik!topjes

leuk hoor zo'n kelderwerkplaats waar je nog eens een druppeltje mag laten vallen :p

Back
Bovenaan