Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Caris Reef

Klopt Marco. Hoe gaat het bij jou trouwens ?

Zeg dat wel grote bak grote problemen, maar het houd je wel van de straat. Is toch lekker bezig zijn met de hobby hahaha.
Mare is ook grote bak groot genieten.

Grt Marco

DSC_0040.jpg

DSC_0786.jpg

DSC_0829.jpg

DSC_0841.jpg

DSC_0846.jpg

DSC_0871.jpg

DSC_0874.jpg

DSC_0916.jpg

DSC_0938.jpg

DSC_0947.jpg

DSC_0976.jpg

Zeker weer gelukt met mooie foto's! :cool: vooral die grote roze bal (laatste foto in de eerste post) vind erg gaf! Snap alleen niet welk koraal dit is?

Dat is een cyphastrea, is een kruipend soort maar is over een bolvormige steen gegroeid.

Zeker weer gelukt met mooie foto's! :cool: vooral die grote roze bal (laatste foto in de eerste post) vind erg gaf! Snap alleen niet welk koraal dit is?

Dat is een cyphastrea, is een kruipend soort maar is over een bolvormige steen gegroeid.

Een LPS soort, de C. decadia lijkt een sps maar is het niet, ben er nog op zoek naar, Erik, de foto´s worden steeds beter.
Ziet er goed uit, jammer van de plaag, volhouden is de enige remedie, succes.

gr. Marcel

Erg mooie plaatjes weer. Staan trouwens geen glasanemonen op, lijkt dus erg goed te gaan.:)

Hoi Marcel,

Ik heb even gegoogeld, lijkt inderdaad op de cyphastrea, maar heeft een grilliger groei vorm lijkt het.

Ik heb ze nog nooit gezien, wel erg mooi inderdaad.

Gr. Erik

Een LPS soort, de C. decadia lijkt een sps maar is het niet, ben er nog op zoek naar, Erik, de foto´s worden steeds beter.
Ziet er goed uit, jammer van de plaag, volhouden is de enige remedie, succes.

gr. Marcel

Die heb ik weggefotoshopped ;)

Nee gaat goed inderdaad, nu nog slechts 1 keer per week de nieuw bijgekomen wegspuiten en dan zal het langzaam moet uitroeien verwacht ik.

Erg mooie plaatjes weer. Staan trouwens geen glasanemonen op, lijkt dus erg goed te gaan.:)

Hardnekkig zijn ze, joesjuice heeft hier deels geholpen, inmiddels 2 pepermuntgarnalen om de boel op te eten.
1b38af6cc6b40052091d98120087c21b.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Binnen 1 week alles opgegeten. Hopelijk wordt jou bak ook snel vrij van aiptasia, anders toch maar het visje proberen te vangen en tijdelijk een paar van deze rakkers erin? Veel succes!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

IMG_2656.jpg

IMG_2662.jpg

IMG_2677.jpg

IMG_2678.jpg

IMG_2681.jpg

IMG_2682.jpg

IMG_2683.jpg

Back
Bovenaan