Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Caris Reef

[emoji3][emoji3] met het bouwverlof van die Duitsers en Theo moest ik nu wel bestellen om de bak begin september te kunnen laten leveren. Levend steen heb ik gisteren bijgehaald. Theo had nog over van de laatste zending. Dus mooi uitgespoeld en draait nu al mee in de sump zodat ik de verhuis en opbouw vlot kan laten verlopen. Enfin dat is de planning. Als alles zo vlot verloopt is nog maar de vraag.....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Supermooi!
Vraagje, er is mij namelijk altijd verteld dat je zandhappers alleen in een gerijpt aquarium moet zetten ivm met voeding.
Hoe rijp is jou zand dan? Of in hoeverre klopt het dat deze in een gerijpte bak moeten?

prachtige foto's verder!!

Mooie foto's Erik.
Gaat goed zo te zien bij jou.

Dankjewel allemaal !

Ik zal dit weekend nog wat foto's plaatsen hoe de koralen en erbij staan op moment, het gaat langzaam aan de goede kant op.

Heel mooi is niet het goede woord...eerder impressive

Prachtig! Mooie viskeuze ook!

Ziet er goed uit Erik [emoji106]
mooi wit strand ook

Ziet er erg gaaf uit Erik blijf je dagboek lezen grtz Manuel

Heel mooi inderdaad. Kraakhelder water en mooi wit zand [emoji106]

Mooie foto's Erik.
Gaat goed zo te zien bij jou.

Ach zo heel veel zal er inderdaad nog niet te happen zijn in het zand maar er is wel heel veel zand dus hij moet alleen wat harder werken om aan z'n behoefte te voldoen, maar voor te werken heb ik hem aangenomen :)

Supermooi!
Vraagje, er is mij namelijk altijd verteld dat je zandhappers alleen in een gerijpt aquarium moet zetten ivm met voeding.
Hoe rijp is jou zand dan? Of in hoeverre klopt het dat deze in een gerijpte bak moeten?

prachtige foto's verder!!

jouw foto's zijn altijd een feest!uitsteeekend
nog een fijn weekend en kom snel hier met de foto's:biggrin:

Aha duidelijk Eric. Hij heeft idd genoeg ruimte om aan zijn behoeftes te doen.

Ben benieuwd naar je foto's weer.

4b32256a41a8fb4528f72cb42d4431f0.jpg
Mooie vis

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Ja de fowleri heb ik al enkele jaren, deze maat bak past wel wat beter bij hem dan de vorige bak ;)

Hey Eric,

Had jij nou ook een fowleri? Zie ik dat goed?

Super visje he!

Complimenten!

Gr B

Gisteren het rif wat uitgebreid met ruim 60 kilo aan steen uit mijn oude bak. Dit steen had ik eerst geloogd (te zien aan de witte kleur :))

Tevens gisteren een begin gemaakt met het lijmen van de koralen. De meeste waarvan ik zeker weet dat ik ze wil houden en waarvan ik de plaats al bepaald zijn gelijmd.
Langzaam komt het tijdperk aan dat de bak verder gevuld zal gaan worden met mooie stukken koraal en vissen action

IMG_1453.jpg

IMG_1455.jpg

IMG_1458.jpg

IMG_1459.jpg

IMG_1460.jpg

IMG_1461.jpg

IMG_1462.jpg

IMG_1463.jpg

Back
Bovenaan