Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Caris Reef

Dat ziet er heel goed uit! Hoe is je ervaring met de diklipvis?
Dankjewel Tanne.

Die diklipvis is de Labrador onder de vissen zeg ik wel eens. Zwemt rustig tevreden wat rond , stoort zich nergens aan en kan eten als de beste 🤣

Ziet er allemaal schitterend uit.

Dankjewel Tanne.

Die diklipvis is de Labrador onder de vissen zeg ik wel eens. Zwemt rustig tevreden wat rond , stoort zich nergens aan en kan eten als de beste 🤣
Mooi. Dat karakter verbaast me niks. Hoe snel groeit ‘ie?

Een prachtig en een gezond aquarium!

Mooi. Dat karakter verbaast me niks. Hoe snel groeit ‘ie?

Ik heb het idee dat ondanks dat ze in de natuur flink groot kunnen worden in gevangenschap niet groter worden dan zo een 15cm. Deze is nu 10cm ongeveer maar heb ik pas enkele maanden en kan ik nog niet veel van zeggen.
In mijn 2,7 meter bak destijds had ik er ook een en die is ook door al die jaren heen niet groter geworden dan 15cm zoiets.

Ik heb het idee dat ondanks dat ze in de natuur flink groot kunnen worden in gevangenschap niet groter worden dan zo een 15cm. Deze is nu 10cm ongeveer maar heb ik pas enkele maanden en kan ik nog niet veel van zeggen.
In mijn 2,7 meter bak destijds had ik er ook een en die is ook door al die jaren heen niet groter geworden dan 15cm zoiets.
Prachtige vis 👌, je tank ziet er ook geweldig gezond uit.

Mooi erik staat er prachtig bij man.
Groetjes wesley

Dank je wel. Ik vermoedde al zoiets maar keer graag bij van anderen. Bijzondere vis is het in elk geval!

Hey Eric,

Hoelang heeft het bij jou geduurd voordat de pyroferus omging naar zijn volwassenkleed?

Hey Eric,

Hoelang heeft het bij jou geduurd voordat de pyroferus omging naar zijn volwassenkleed?
Dat weet ik eigenlijk niet precies. Heb hem overgenomen van iemand een jaar of 3 geleden, toen was die nog helemaal geel. Zoals die nu is iets van het laatste jaar. Maar ze kunnen zich continue van kleur blijven veranderen.

Back
Bovenaan