U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Jawel Marcel, knoflook extract, UV aan gehad in kader van baat het niet dan schaad het niet.
Maar met geen medicijnen bedoelde ik dat ik geen Oodinex of zo gebruikt heb.
Wat een geluk, voor de vissen.
Zijn wel HELE grote schuurplekken, dat ze dat overleeft hebben!!!! is toch een teken dat je goede wel doorvoede vissen hebt en gezond waren. mag je wel heel blij met zijn. Er zijn drama's genoeg waar het vele malen slechter afloopt. Maar ja tegen wie zeg ik dat![]()
Een beetje mazzel mag je ook wel hebben.
Tegenslagen heb je voorlopig wel genoeg gehad.
En nu weer op naar een top bakje.
Probeer eens Easy life voogle verhoogt en ondersteunt het genezingsproces het verdikt ook de slijmhuid en is niet schadelijk voor je koralen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Lekker hoor en nu weer vol gas vooruit.
Grt Marco
De huidige bak heeft helaas niet gebracht wat het had moeten brengen. Daar zijn meerdere factoren voor te benoemen die daar een rol in hebben gespeeld. In elk geval heb ik besloten om een flink stuk kleiner te gaan. Blijkbaar zegt de grootte niks over het plezier wat je eraan kan hebben.
De huidige bak staat dus inderdaad te koop : https://www.zeewaterforum.info/foru...eventueel-met-bkk300-intern-en-pompen.180696/
De nieuwe is alweer in aanbouw en zal naar verwachting ergens begin volgend jaar opgestart gaan worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.