Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Caris Reef

Re: Foto's 500 liter bak 2 jaar na opstart

Echt in één woord SCHITTEREND.
Alle overzichtsfoto's zijn stuk voor stuk kalender waardig!
Wat heb ik een voorrecht dit ook in het echt te mogen zien.
Je zou er eens een mooi filmpje van moeten maken. Zeg maar foto's met beweging. :biggrin:

Ziet er allemaal weer goed uit, stuk voor stuk mooie koralen en zie ook wat stekken van hier die mooi zijn geworden, vooral de blauwe formosa is echt een mooi koraal geworden en ook mooi in het rif ingegroeid, klasse....topjes

Geen nieuwe dingen van Vivarium of heb ik ze gemist???

gr. Marcel

Van het Vivarium alleen een felgele caulastrea, maar staat nog in de stekkenbak. Die stylophora van jou trouwens ook nog, wat een pracht kleuren heeft die, met dat stekje ben ik echt heel blij.

Gr. Erik

Ziet er allemaal weer goed uit, stuk voor stuk mooie koralen en zie ook wat stekken van hier die mooi zijn geworden, vooral de blauwe formosa is echt een mooi koraal geworden en ook mooi in het rif ingegroeid, klasse....topjes

Geen nieuwe dingen van Vivarium of heb ik ze gemist???

gr. Marcel

Van het Vivarium alleen een felgele caulastrea, maar staat nog in de stekkenbak. Die stylophora van jou trouwens ook nog, wat een pracht kleuren heeft die, met dat stekje ben ik echt heel blij.

Gr. Erik

Die Stylo is haast zeldzaam, heb hem nog nergens gezien, zal een mooi koraal worden, hier nog een foto uit 2009 in de vorige bak, zeer mooi.

gr. Marcel

Bijlagen

• roze stylo.jpg
    roze stylo.jpg
    100,7 KB · Weergaven: 72
Foto's 500 liter bak 2 jaar na opstart

d418a6177488c36ee20e86e52301e1f2.jpg

Moet nog wel iets groeien wil die later zo groot worden als z'n moeder [emoji6]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

De kleur heeft hij in ieder geval al van zijn moeder zo te zien....roze met groene poliepen.

Sssst nu heb je het verklapt :)

De groei zit er inderdaad heel goed in, maar elk voordeel heeft z'n nadeel, nu lijkt m'n bak zo klein :p

Staat er super bij Erik! Kiep jij anabolica als spoorelement in je bak? [emoji3]

Groeten,

Frank

Dankje ! Ik zie dat je hier nog steeds mee leest. Ben je van plan om weer een bakje te starten ?

Heel mooi

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Dat wil ik best nog eens doen maar dan wil ik het er net zo professioneel laten uitzien als jou filmpjes dus je moet me die montage tafel van jou eens laten zien ........

Echt in één woord SCHITTEREND.
Alle overzichtsfoto's zijn stuk voor stuk kalender waardig!
Wat heb ik een voorrecht dit ook in het echt te mogen zien.
Je zou er eens een mooi filmpje van moeten maken. Zeg maar foto's met beweging. :biggrin:

Ik heb deze foto nog eens uitvergroot zojuist, wat een prachtige bol en wat een kleuren, niet normaal Marcel !

Die Stylo is haast zeldzaam, heb hem nog nergens gezien, zal een mooi koraal worden, hier nog een foto uit 2009 in de vorige bak, zeer mooi.

gr. Marcel

Dankje ! Ik zie dat je hier nog steeds mee leest. Ben je van plan om weer een bakje te starten ?
Inderdaad ik kom af en toe nog eens kijken hoe het gaat.

Ja ik ben weer aan het rondkijken voor iets te starten waar ik me terug mee kan amuseren.

Ik kan alleen maar zeggen, gewoon doen ...topjes

Inderdaad ik kom af en toe nog eens kijken hoe het gaat.

Ja ik ben weer aan het rondkijken voor iets te starten waar ik me terug mee kan amuseren.

Hungry animals :)

[video=youtube;22VMw5nsXSo]https://www.youtube.com/watch?v=22VMw5nsXSo&feature=youtu.be[/video]

Super gaaf je heb ook zat vis erik erg mooi hoor.

Groetjes wesley

Thanks Wesley, ik wil nog niet te veel verklappen maar de vissen hebben een goed vooruitzicht ......

Super gaaf je heb ook zat vis erik erg mooi hoor.

Groetjes wesley

Thanks Wesley, ik wil nog niet te veel verklappen maar de vissen hebben een goed vooruitzicht ......
Niets verklappen.
Misschien kan ik er wat over vertellen ;)

Alles op z'n tijd Bjorn, en als jij het voor mij verklapt, verklap ik jou plannen ook en dan zal ik ook vertellen dat jij al begonnen bent met de voorbereidingen :rolleyes:

Niets verklappen.
Misschien kan ik er wat over vertellen ;)

Laatst bewerkt:

Alles op z'n tijd Bjorn, en als jij het voor mij verklapt, verklap ik jou plannen ook en dan zal ik ook vertellen dat jij al begonnen bent met de voorbereidingen :rolleyes:

Okee, dan. Als jij niet verteld dat ik met de voorbereidingen ben begonnen vertel ik ook niet dat jij daar ook mee bezig bent. :rolleyes:

Back
Bovenaan