Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Caris Reef

Re: Foto's 500 liter bak 2 jaar na opstart

4f67df6c0ee415d84cd4c610b5932f5d.jpg

(niet bewerkt deze is echt knal blauw/paars/roze , ligt er maar net hoe het licht valt en onder welke hoek je kijkt)

En de laatste voor vandaag :

c181b35634dd4065d7895197525bc2ff.jpg

f7da7ec89e7c083fe777a75e3b004e4f.jpg

mooie foto's hoor!

Bedankt !

Foto kwaliteit is niet echt optimaal. Misschien moet ik maar eens investeren in een degelijke camera i.p.v. alleen in koralen en vissen :p

Haha, misschien moeten we maar eens een poll houden onder de limburgse bakken.

Nee, jou dokter zwemt nog steeds in de stekkenbak en is weer puntgaaf. Hij heeft het er erg naar z'n zin en is daar nog nuttig ook dus laat ik daar mooi zitten. In de showbak zwemmen ook 3 gele dokters en zijn echte vrienden voor het leven, zitten daar nu al precies 3 jaar zonder problemen.

Prachtig!! Sowieso een hogere plek dan mijn bak👍. Zit mijn oude dokter nu in de display?

Erik, zag ik daar ook weer een goniopora voorbijkomen en hoe doet de verocusa het??
Foto's geven idd niet de werkelijke mooie kleur weer die het in werkelijkheid wel is, ziet er goed uit.

gr. Marcel

Foto's 500 liter bak 2 jaar na opstart

Staat er schitterend bij zeg.

Topbak hoor.

Groetjes wesley

Klopt Marcel, ik was zaterdag bij Joe's Korallenfarm voor 6 bergia slakken en zag een klein stekje gonio , ik dacht wie niet waagt wie niet wint en dus laten we het nog eens proberen.

De Verocusa doet het prima en is duidelijk al aan het groeien :) Ik zag bij Joe's trouwens stekken staan van precies dezelfde pocci, weet niet of de afkomst ook van dezelfde zijn, meer leek er wel sterk op.

Erik, zag ik daar ook weer een goniopora voorbijkomen en hoe doet de verocusa het??
Foto's geven idd niet de werkelijke mooie kleur weer die het in werkelijkheid wel is, ziet er goed uit.

gr. Marcel

Gaat goed daar Erik topjes

Geweldig mooie bak!!!

Dankje Wesley.

We moeten het maar doen met wat we hebben hè, we zijn niet allemaal in de luxe positie om een nieuwe bak te laten bouwen :rolleyes:

Staat er schitterend bij zeg.

Topbak hoor.

Groetjes wesley

Thanks Frank

We doen ons best en op wat (flink wat :mad:) glasanemomen na hoor je me op het moment niet klagen.

Gaat goed daar Erik topjes

Geweldig mooie bak!!!

Dankje Wesley.

We moeten het maar doen met wat we hebben hè, we zijn niet allemaal in de luxe positie om een nieuwe bak te laten bouwen :rolleyes:

Heey erik ik vind gewoon gaaf hoe jullie je bakken zo lang zo mooi kunnen houden.
Als je zin en tijd heb zou je dan is willen posten hoe je je bak draait.

Groetjes wesley

Met recht een prachtbak Erik!
Trouwens volgens mij is die pocci van MartinV de pocon variant... dat gaat hier ook onzettend hard ;)

Klopt Marcel, ik was zaterdag bij Joe's Korallenfarm voor 6 bergia slakken en zag een klein stekje gonio , ik dacht wie niet waagt wie niet wint en dus laten we het nog eens proberen.

De Verocusa doet het prima en is duidelijk al aan het groeien :) Ik zag bij Joe's trouwens stekken staan van precies dezelfde pocci, weet niet of de afkomst ook van dezelfde zijn, meer leek er wel sterk op.

Ben je helemaal naar Joe gereden voor de slakken? Ben je wel ff onderweg.
Ik weet niet hoe snel die slakken zijn maar mochten ze honger krijgen, ik ben ook nog wat glasanemonen tegen gekomen. Dus als ze bij jou op zijn misschien......

Kleurtjes van koralen zijn weer top. Wordt misschien afgezaagd maar ziet er mooi uit Erik.:)

Hoi Wesley,

Veel tijd instoppen en niet te snel te vrede zijn. Maar dit is waarschijnlijk niets nieuws wat ik je vertel gezien jou vorige (huidige) bak ik er ook altijd top bij staat (stond).

Ik zal Later nog eens posten hoe ik mijn aquarium nu draai.

Gr. Erik

Heey erik ik vind gewoon gaaf hoe jullie je bakken zo lang zo mooi kunnen houden.
Als je zin en tijd heb zou je dan is willen posten hoe je je bak draait.

Groetjes wesley

Hoi Bjorn,

Hoe me op zeg, nog 1,5 uur in de file gestaan ook, alles bij elkaar bijna 5 uur in de auto gezeten voor een salade bakje met 6 pluizige wormpjes in :)

Volgens mij moeten ze zich eerst gaan vermenigvuldigen wil de snelheid erin komen, want 6 van die slakjes doen niet veel.

We zien wel wat het wordt. Met de vijlvissen heb ik het in elk geval wel gehad sinds de laatste die ik gehad heb.

Gr. Erik

Ben je helemaal naar Joe gereden voor de slakken? Ben je wel ff onderweg.
Ik weet niet hoe snel die slakken zijn maar mochten ze honger krijgen, ik ben ook nog wat glasanemonen tegen gekomen. Dus als ze bij jou op zijn misschien......

Kleurtjes van koralen zijn weer top. Wordt misschien afgezaagd maar ziet er mooi uit Erik.:)

Hoi Wesley,

Veel tijd instoppen en niet te snel te vrede zijn. Maar dit is waarschijnlijk niets nieuws wat ik je vertel gezien jou vorige (huidige) bak ik er ook altijd top bij staat (stond).

Ik zal Later nog eens posten hoe ik mijn aquarium nu draai.

Gr. Erik

Top erik ben benieuwd.

Je kleuren zijn altijd top.
Ik wacht erop.

Groetjes wesley

Zomaar in andermans dagboeken kijken en er zelf geen hebben ..... dat kan echt niet Gerwin (of Nicole dat weet ik nooit bij jullie) :rolleyes:

Met recht een prachtbak Erik!
Trouwens volgens mij is die pocci van MartinV de pocon variant... dat gaat hier ook onzettend hard ;)

Hoi Bjorn,

Hoe me op zeg, nog 1,5 uur in de file gestaan ook, alles bij elkaar bijna 5 uur in de auto gezeten voor een salade bakje met 6 pluizige wormpjes in :)

Volgens mij moeten ze zich eerst gaan vermenigvuldigen wil de snelheid erin komen, want 6 van die slakjes doen niet veel.

We zien wel wat het wordt. Met de vijlvissen heb ik het in elk geval wel gehad sinds de laatste die ik gehad heb.

Gr. Erik

Sodeju, daar moet je zin in hebben, 5 uren :p.

Was anders graag een keer mee gegaan naar Joe.
Met twee is 5 uren ook niet leuk maar misschien wel iets aangenamer en je kan de benzine delen.
Volgens mij heeft Joe veel stekken en wat minder grote stukken want met grote stukken kan ik niet zoveel met m'n bakje of heb ik het mis?

Back
Bovenaan