Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zuid Holland Blauwe tafel Acro stekken

LALA

Senior Forumlid
DSC07330.JPG
Ik ga enkele stekken missen van deze prachtige tafel Acro. Deze foto is genomen onder T5 50/50 blauw/wit. Al vanaf 10 eurotje mogelijk! Kan ter plekke afknippen of op een klein steentje alvast lijmen kan ik ook. Laat mij het maar weten wat je liever hebt. PB bij interesse of WhatsApp berichtje 0615141400 Groet, Lara
 
UP! enkele stekken alvast op de steentjes op dit moment.DSC07355.JPGDSC07354.JPG
een stek ( de meest rechtse van die 3) op de eerste foto is op dit moment al gereserveerd en wordt morgen verzonden.
 
de stek in het midden op de eerste foto is nu ook verkocht en de stek van rechts op de tweede foto ook.
 
Nog beschikbaar! Blijft in de stekkenbak doorgroeien:) ong 10cm het koraal zelf, rijk vertakt, al langer vast op een steentje voor 45 eurotjes prachtig intensief blauw tafel Acro! :cool:
 
Niemand zin in een grot prachtig stuk TaffelAcro? al langer vast op een steentje en blijft in de stekkenbak goed doen. kleur is echt zo intensief blauw
:cool: of moet ik er weer kleinere stekjes van maken...?:rolleyes: Ja, kost geen 10 euro zo'n formaat zulke soorten, maar dit is ook geen doodgewone supersnel groeiende soort! van een klein stekje tot zo'n formaat duurt het best langer dan een paar weken!!!
 
Bovenaan