Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zuid Holland Blauwe tafel Acro stekken

LALA

Senior Forumlid
DSC07330.JPG
Ik ga enkele stekken missen van deze prachtige tafel Acro. Deze foto is genomen onder T5 50/50 blauw/wit. Al vanaf 10 eurotje mogelijk! Kan ter plekke afknippen of op een klein steentje alvast lijmen kan ik ook. Laat mij het maar weten wat je liever hebt. PB bij interesse of WhatsApp berichtje 0615141400 Groet, Lara

Pingponger

ZeewaterForum gebruiker
Bekijk bijlage 506130
Ik ga enkele stekken missen van deze prachtige tafel Acro. Deze foto is genomen onder T5 50/50 blauw/wit. Al vanaf 10 eurotje mogelijk! Kan ter plekke afknippen of op een klein steentje alvast lijmen kan ik ook. Laat mij het maar weten wat je liever hebt. PB bij interesse of WhatsApp berichtje 0615141400 Groet, Lara
Deze zou ik graag willen. Kom alleen niet vaak in Den Haag....:(

OP
OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
UP! enkele stekken alvast op de steentjes op dit moment. DSC07355.JPG DSC07354.JPG
een stek ( de meest rechtse van die 3) op de eerste foto is op dit moment al gereserveerd en wordt morgen verzonden.

OP
OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
de stek in het midden op de eerste foto is nu ook verkocht en de stek van rechts op de tweede foto ook.

OP
OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
Ben je puur in Acro's geïnteresseerd ben? Via WhatsApp kan ik altijd de foto's doorsturen wat ik op dit moment te koop heb. Is verzenden een optie? Kortom doe maar een PB of via WhatsApp ( 0615141400) als je in principe geïnteresseerd bent, dan komen wij altijd op een of andere manier er uit geloof ik. Groet, Lara

Bovenaan