Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Barendrecht nog zeewaterwinkel ?

Ik moet morgen in de buurt van rotterdam zijn , dacht ga even bij westdijk in barendrecht kijken…
volgens internet is het nu een petsplace winkel…

hebben ze nog zeewater ?

grt peter

Ik moet morgen in de buurt van rotterdam zijn , dacht ga even bij westdijk in barendrecht kijken…
volgens internet is het nu een petsplace winkel…

hebben ze nog zeewater ?

grt peter
Idd ze hebben nog zeewater, maar is niet de beste winkel. Koralen vind ik dat het voor sommige echt belachelijke prijzen zijn, en de vissen daar zijn eigenlijk vrijwel allemaal ziek, het is werkelijk triest om sommige vissen zo mager te zien dat ze bijna niet kunnen zwemmen. Ben er paar dagen geleden geweest. Je zou veel beter Aquacompleet of een andere winkel kunnen bezoeken....

Idd ze hebben nog zeewater, maar is niet de beste winkel. Koralen vind ik dat het voor sommige echt belachelijke prijzen zijn, en de vissen daar zijn eigenlijk vrijwel allemaal ziek, het is werkelijk triest om sommige vissen zo mager te zien dat ze bijna niet kunnen zwemmen. Ben er paar dagen geleden geweest. Je zou veel beter Aquacompleet of een andere winkel kunnen bezoeken....
Dit is mijn revieuw mischien hebben andere mensen andere meningen...

Franks Dierenshop in spijkenisse...een wat grotere dierenspeciaalzaak met een zeewater afdeling. het zou je nog verbazen..
zeer betaalbaar (geen reclame)

Nou 100% zeker dat je daar niet mag parkeren, ik weet nu welke plek je bedoelt heb daar toevallig vorige week even 10 minuten geparkeerd en vandaag boete binnen.
kijk maar naar het adres op de boete is precies dat pleintje wat jij bedoelt
64986BDC-D396-47AF-AD43-6EA9C16AEADE.jpeg

Back
Bovenaan