Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium zonder stabilisatoren / trekschotten

Iedereen bedankt voor de goede reactie's en P.B.

Het verlangen van een bak zonder stabilisatoren en trekschotten blijft maar bij navraag naar de prijs vind ik het toch wat prijzig worden dit geef ik dan liever uit aan de noodzakelijke verbetering in techniek t.b.v. de korallen.

Ook is de aanschaf van een nieuw aquarium zonder stabilisatoren en trekschotten even uitgesteld/gestopt omdat ik het Aquarium van Erwin ( Lars P) zag staan en in middels gekocht heb (alleen nog even ophalen). En ja voor de goede kijker hij heeft trekschotten en stabilisatoren maar ja het is ook een heel andere prijs.
Ik zal er mee moeten leven en dat gaat zeker lukken.

Als hij staat zien jullie de foto's wel.
Groeten Edwin
 
En ik ben het nieuwsgierigst van allemaal als ie staat. Wie weet...kom ik nog wel eens kijken als het zover is en ik in de buurt ben. (Als ik welkom ben, natuurlijk.)
 
Lars,

Natuurlijk kan je dan langs komen als hij staat laat ik het meteen weten en dan kom je maar langs als je dat wilt, we moeten nog wel het een en ander verbouwen aan deze woning dus we gaan ons haasten want begin januari verwachten we de gezins uitbreiding.

Groeten Edwin, Marja, Amber en....? januari weten we het!
 
Bovenaan