Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

................:p

Bijlagen

• foto33.JPG
    foto33.JPG
    154,8 KB · Weergaven: 7
  • foto24.JPG
    foto24.JPG
    194,4 KB · Weergaven: 6
  • foto35.JPG
    foto35.JPG
    216,6 KB · Weergaven: 10
...................:rolleyes:

Bijlagen

• foto36.JPG
    foto36.JPG
    172,7 KB · Weergaven: 8
  • foto39.JPG
    foto39.JPG
    127,2 KB · Weergaven: 6
................:o

Bijlagen

• foto11.JPG
    foto11.JPG
    149 KB · Weergaven: 3
  • foto9.JPG
    foto9.JPG
    202,5 KB · Weergaven: 4
....................:cool:

Bijlagen

• foto1.JPG
    foto1.JPG
    172,3 KB · Weergaven: 30
  • foto45.JPG
    foto45.JPG
    292,8 KB · Weergaven: 14
  • foto46.JPG
    foto46.JPG
    290,5 KB · Weergaven: 22
.................:)

Bijlagen

• foto43.JPG
    foto43.JPG
    293,8 KB · Weergaven: 8
  • foto44.JPG
    foto44.JPG
    309,8 KB · Weergaven: 23
  • foto27.JPG
    foto27.JPG
    318,4 KB · Weergaven: 20
Manuel,dat fototoestel gaat zo wel snel verslijten met al die kleuren:) ,als dat nog geen topbak wordt weet ik het niet meer(is hij al maar wordt nog beter)vindt mijn gonio wel roder als de jouwe of is het de foto:D

Hoi Luc,de foto's komen van iemand anders zn toestel de mijne maakt nie zulke mooie :mad: !!en wat de gonio betreft die van jou is roder en groter.... zoals alles bij jou geler en paarser en groener en blauwer en alles groter is :D ;) !!
jawsee zei:
Manuel,dat fototoestel gaat zo wel snel verslijten met al die kleuren:) ,als dat nog geen topbak wordt weet ik het niet meer(is hij al maar wordt nog beter)vindt mijn gonio wel roder als de jouwe of is het de foto:D

Ziet er allemaal top uit Manuel!!! :goed:
Even dacht ik dat je ook de kunst van het fotograferen onder de knie had maar ik zag dat het foto's van iemand anders kwamen.:)
Hoe is het met die kalktoren?

Erg mooi weer ! Ik zie dat de paarse kleuren ook beginnen op te komen. :goed:

groet
jw

Kalkreactor gaat als un tierelier........:) ;) !!
Sea-Crab zei:
Ziet er allemaal top uit Manuel!!! :goed:
Even dacht ik dat je ook de kunst van het fotograferen onder de knie had maar ik zag dat het foto's van iemand anders kwamen.:)
Hoe is het met die kalktoren?

Vandaag nog wat leuke aankoopjes gedaan :D !! was leuk shoppen.......:confused: ;)

Kben nog ant mikido spelen haha!! was echt leuk.......ben op plek geweest waar ze allemaal mandjes hadden staan met ricordeas florida :) !! in elk mandje zaten 6 oortjes en je kon per mandje kopen en mocht geen oortjes ruilen van het ene naar het andere mandje :D !! dus dat was lang wikken en wegen welk mandje ik mee zou nemen :D !! kheb er un stuk steen bijgekocht waar ik ze opplak en nu mee bezig ben dus eerste foto's volgen nog ;) !! Ook heb ik nog un mooie school Pseudanthias gekocht (14stuks) ;)

Ja Anton je zult wel weten waark geweest ben......ook dit was geen makkelijke keus :rolleyes: !! van elke soort hadden ze er minimaal 60 of meer zwemmen alle kleuren en maten,kdenk dat ze eve snel geschat er zeker meer als 3000 hadden zitten :eek: !!Maar na lang wikken en wegen heb ik 14 Pseudanthias lori uitgekozen,toch weer is wat anders dan paars,roze,oranje geel :D !! De lori had ik nog nooit int echie gezien maar twas liefde op het eerste gezicht!! kweet dat deze vrij moeilijk is maar nadat ik ze zag eten en hoe ze eruit zagen was ik verkocht!! Maandag ga ik ze halen!!
Anton - AVO zei:
zow ben benieuwd:eek: Anthiassen;)

super gaaf , kheb het vermoeden waar ze zitten.... heb ik de mijne daar ook vandaan?:D Tvrouwtje ok ff paar keer laten voeren overdag, komt ut best goed;)
Ben erg nieuwschierig..........

Ja daar Anton :D !! de eerste foto's van de net geplakte rico's en un foto van de anthiassen foto is nie zo mooi maar dan heb je toch un voorstelling :D !! int echie zijn ze echt vuuuuuuurrood en mooi getekend :eek: !!

Bijlagen

• DSC01640.JPG
    DSC01640.JPG
    124 KB · Weergaven: 6
  • DSC01642.JPG
    DSC01642.JPG
    142,9 KB · Weergaven: 6
  • DSC01648.JPG
    DSC01648.JPG
    151,2 KB · Weergaven: 8
Back
Bovenaan