Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium van Manuel

Das zijn nog is mooie bosjes geworre Anton :D ;) !!

da moet lukken denk ja Nathalie.....:D !!
zebra zei:
Nog even wachten, en dan heeeeel erg mijn best doen.
Dan past het, wedden??? :p
De vraag is of ik er nog uit kan :confused:

Groetjes, Nathalie.

Overzichtje..................:)

...........................:)

Bijlagen

• foto23.JPG
    foto23.JPG
    235,1 KB · Weergaven: 78
.................:cool:

Bijlagen

• foto3.JPG
    foto3.JPG
    247,2 KB · Weergaven: 25
  • foto2.JPG
    foto2.JPG
    263 KB · Weergaven: 28
  • foto1.JPG
    foto1.JPG
    172,3 KB · Weergaven: 32
Als het goed is komen de nieuwe t5jes er zo aan :) !!

........................:eek: :D

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En nu moet ik even niet naar mijn bak kijken, dit beeld nog even vasthouden :goed:

Groetjes, Nathalie.

Jeezzzz Manuel, dat zijn echt mooie kleuren. Als je daar de T5 boven gaat hangen ga je helemaal happen naar adem !!! :eek: Echt wonderschoon !

:goed:

Dankje Nathalie,maar na alle miserie die jullie nu meemaken komt het ook weer helemaal goed hoor!! ;)
zebra zei:
........................:eek: :D

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En nu moet ik even niet naar mijn bak kijken, dit beeld nog even vasthouden :goed:

Groetjes, Nathalie.

Bedankt,de kleuren gaan redelijk (nog niet optimaal) vooral mn paars blijft wat achter........marja je kunt nie alles hebben zeggen ze weleens he :) ;) !!
jwre zei:
Jeezzzz Manuel, dat zijn echt mooie kleuren. Als je daar de T5 boven gaat hangen ga je helemaal happen naar adem !!! :eek: Echt wonderschoon !

:goed:

maar vooraan in de linkerhoek da lichtgroen fluo waaiertje mistaat eraan denk ik he manuel:rolleyes: :D :D :D ik denk da die nog is moet verhuizen naar belgie:D :D

Manuel, weer mooie fotootjes. Hoe doet de reaktor het ondertussen?

En je pb inbox is weer overvol:rolleyes:

Nico

hele mooie bak !!!!!!!!!!!! ik vind dat je bak echt een hele mooi diepte heeft, en volgens mij aan de foto's te zien is het echt heel helder water, echt mooi !!!!!

Hé Manuel,

het ziet er uiteraard weer fantastisch uit. Hoe werkt je zelfbouw kalkreactor? Ben je hierover tevreden?

Gr. Roy

Back
Bovenaan