... bak ziet er netjes uit op de foto.
Eens.
Lijkt mij geen beun de haas werk, ...
En op de achtergrond zie ik meer glas wat bewerkt gaat worden , dus ook niet zijn eerste keer.
...
Daar speel je gevaarlijk spel Jan de Bal, maar goed ik ga even met je mee.
Voor zover beeldvorming o.b.v. van de foto:
Kwaliteit
- De hele werkomgeving oogt onoverzichtelijk, rommelig, veel materiaal op een klein oppervlak;
- Er wordt gewerkt op een vloer (beton, hout?) met tapijttegels. Niet op een deugdelijke, in hoogte verstelbare, werktafel met gegarandeerd vlakke ondergrond;
- Er wordt gewerkt op de vloer, met alle mogelijke kansen op beschadiging van het glas door schoeisel en gereedschappen e.d. waar tegen aan getrapt kan worden;
Arbeidsomstandigheden:
- Struikelrisico i.c.m. rechtopstaande glaspanelen, scherpe hoeken en randen (moet ik dit toelichten?);
- Niet werken op heuphoogte (overmatige belasting van de rug);
- Gewicht van de bak (?) vanaf de vloer 'eventjes' vanuit de knieën optillen?
- Een motor hoort niet in een werkplaats te staan gelet op de uitdamping van vluchtige aromatische koolwaterstoffen welke schadelijk zijn voor de gezondheid.
En zo kunnen we nog even doorgaan.
Vandaar ook mijn eerder geplaatste opmerking in posting #9.
Nu terug naar Enver en zijn aquarium.
Belangrijkste is dat jij je goed voelt bij wat deze aquariumbouwer jouw laat zien, zijn motivatie en onderbouwing, garanties en werkwijze.
Het feit dat je hier op een forum met 'zo veel kennis en kunde' je twijfels komt uiten stelt bij mij dan toch vraagtekens bij het vertrouwen dat tussen jou en de bouwer bestaat.
Correct me if i wrong.
En natuurlijk wens ik je veel succes toe met dit megaproject, bijzonder leuk formaat bak in ieder geval.