Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

500L Cube RoelHG

Ik ben ook helemaal vergeten om heaters te bestellen dus daar ben ik op dit moment mee bezig.

Zouden 2 Titanium heaters genoeg zijn voor de inhoud van mijn bak of moet ik toch kiezen voor de 500watt versie?
Eentje is ruim voldoende. Kies wel voor een goed merk, die van Aquamedic lekken nogal eens koper in de bak.
 
Eentje is ruim voldoende. Kies wel voor een goed merk, die van Aquamedic lekken nogal eens koper in de bak.

Bedankt voor je antwoord Tanne want zat net naar die van AM te kijken. Welke merken zouden hierbij wel volstaan?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bedankt voor je antwoord Tanne want zat net naar die van AM te kijken. Welke merken zouden hierbij wel volstaan?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Schego, al hebben die soms problemen met afgifte van zink. Ik zou zelf beslist voor een glazen verwarmer kiezen. Als je geen gekke dingen doet breekt zo'n ding echt niet. Daarbij zit er ingebouwd meestal een thermostaat. Mocht je computer ooit iets geks doen, heb je nog een extra beveiliging.
 
Schego, al hebben die soms problemen met afgifte van zink. Ik zou zelf beslist voor een glazen verwarmer kiezen. Als je geen gekke dingen doet breekt zo'n ding echt niet. Daarbij zit er ingebouwd meestal een thermostaat. Mocht je computer ooit iets geks doen, heb je nog een extra beveiliging.

Daar heb je ook helemaal gelijk in. Hij komt ook in me sump te hangen dus dat is een betere optie. Eheim lijkt me dan wel een goed merk denk ik zo :) Bedankt wederom voor je antwoord Tanne! ;)
 
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Hij komt ook in me sump te hangen dus dat is een betere optie. Eheim lijkt me dan wel een goed merk denk ik zo :) Bedankt wederom voor je antwoord Tanne! ;)

Ik heb hier een eheim verwarming in de bakken hangen, werkt prima en je bent voor een paar tientjes klaar :)
 
Eheim en Aquarium Systems Visitherm zijn de merken waar ik zelf erg tevreden over ben.
 
Vandaag ook een start gemaakt met het inrichten van de kast.... Word een heel karwei om de draden weg te werken maar we gaan mooi een dubbele bodem maken waardoor dit minimaal zichtbaar word. Weet alleen wel dat dit wat tijd gaat kosten haha!

img_6988-jpg.84356


img_6989-jpg.84357


img_6990-jpg.84358
 
Netjes roel 👍🏻🔨
 
Denk dat menig persoon erg jaloers op zo'n kast zou zijn.

ik heb zelf een uitgeholde versie ervan. ��
 
Pffff wat een top techniek allemaal ziet er erg gaaf uit.
Ik zelf hou meer van het simpele maar strak is het zeker

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk
 
Ben benieuwd of die doseerpompen echt zoveel beter zijn dan alle andere.
Tot op heden lijken ze mij echt heel erg veel te duur, ben dus heel benieuwd of het de 395 euro per 2 kanalen niet stand-alone waard is.
 
Pffff wat een top techniek allemaal ziet er erg gaaf uit.
Ik zelf hou meer van het simpele maar strak is het zeker

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak! Bedankt!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ben benieuwd of die doseerpompen echt zoveel beter zijn dan alle andere.
Tot op heden lijken ze mij echt heel erg veel te duur, ben dus heel benieuwd of het de 395 euro per 2 kanalen niet stand-alone waard is.

Ze zijn inderdaad erg duur maar we we kunnen ze straks echt in gebruik nemen. Ik denk ook niet dat je stand alone dosers minder zijn.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan