U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Mooooiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!
Leuk dat filmpje op youtube action
Ik ga dadelijk ook nog wat foto's plaatsen!
Weekly illustration.
2nd week.
Een pvc standaard gemaakt om te stenen op elkaar te stapelen en
D.m.v. pur aan elkaar vast gemaakt.
Hahaha, Thanx, dat kwam een beetje uit verveling, ik heb een gevoel deze dagen dat ik iets moet doen aan de aq. maar er valt niet veel te doen op het moment dan alleen maar wachten.
Dus had ik maar besloten om een filmpje te maken.
Hahahahah
Zelfs ik begin ongeduldig te worden nu. Hahahhahahaa.
EY MAN HOE IS HET MET JOU?? HET ZIET ER GOED UIT,GEDULD IS EEN SCHONEZAAK HAHAHA MAAR IK SNAPJE WEL,IK BEN OOK ZELFDE SOMS IK WIL ALLES IN EEN KEER MAAR HELAAS MET DEZE HOBBY MOETEN WIJ TOG GEDULD HEBBEN,DENK AAN CURACAO TRANKILO CHILLEN HAHAHAH,IK START OVER EEN WEEK OF TWEE ALS IK DA RED,WANT MOET OP MIJ ACHTERWAND WACHTEN.NOU DOE RUSTIG AAN EN IK HOOR VAN JE
Hoe heb je die middelste steen vastgemaakt, die net onder de kam hangt?
Ik zit zelf te denken om tegen de achterwand stenen te hangen door middel van een soort haak van plexiglas te maken die over de rand van de sump komt te hangen, waaraan dan de stenen (waarin gaten zijn geboord) aan kunnen worden gehangen met tiewraps. Zo kan ik toch de hoogte in werken, maar hoef ik de stenen niet verder op te stapelen. Of heb jij een nog betere tip voor de ophanging?
EY MAN HOE IS HET MET JOU?? HET ZIET ER GOED UIT,GEDULD IS EEN SCHONEZAAK HAHAHA MAAR IK SNAPJE WEL,IK BEN OOK ZELFDE SOMS IK WIL ALLES IN EEN KEER MAAR HELAAS MET DEZE HOBBY MOETEN WIJ TOG GEDULD HEBBEN,DENK AAN CURACAO TRANKILO CHILLEN HAHAHAH,IK START OVER EEN WEEK OF TWEE ALS IK DA RED,WANT MOET OP MIJ ACHTERWAND WACHTEN.NOU DOE RUSTIG AAN EN IK HOOR VAN JE
De algen beginnen goed te groeien.
1st week
http://www.zeewaterforum.info/forums/attachment.php?attachmentid=181600&stc=1&thumb=1&d=1266178613
Denk alleen zonder verlichting dat het langer duurt het startfase. omdat niet alles de benodigde licht wat ze nodig hebben dan krijgen.Hallo,
Wel grappig om te zien hoe de één het met verlichting doet en de andere zonder terwijl bij ons ook de waardes de goede richting uitgaan.
Groetjes
Denk alleen zonder verlichting dat het langer duurt het startfase. omdat niet alles de benodigde licht wat ze nodig hebben dan krijgen.
Ik denk dat het wel meevalt, aangezien ons aquarium pas 2 weken aan t draaien is, en de waardes toch ook al de goede kant op gaan. Maar agh ieder zijn of haar eigen methodes
groetjes
Die bleniella chrysospilos (red spotted blenny) is gaaf hè? Die wil ik eigenlijk ook nog in mijn bak, maar schijnt dat die kan gaan vechten met mijn andere blenny (escenius stigmatura). Jammer....![]()
Ik heb ze alle twee in mijn bak zonder problemen. Ze zitten soms zelfs naast elkaar!! Maar ja dat zegt natuurlijk niet dat het overal goed gaat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.